وسایل جدیدى براى بخش چند نفره ى CoD: AW معرفى شد | سامورایى ها در آینده!

WICHPIRE

WICHPIRE

کاندیدای مدیریت
دیگر همه نوع وسایل و اسلحه در Call of Duty: Advanced Warfare از لباس هاى سوسمارى تا اسلحه هاى آتشین دیده ایم، اما بدون شک هنوز با عجیب ترین و خاص ترین وسایل بازى آشنا نشده اید! در ادامه با جزییات بیشتر با ما همراه باشید.


پنج ست جدید لباس در راه Call of Duty: Advanced Warfare مى باشد و این وسایل فقط از طریق Supply Dropها و از امروز در دسترس قرار مى گیرند.

لباس ها و وسایلى که قبلا دیده ایم، نوع هاى مختلف مدل هاى موجود حساب مى شدند و همینطور در بعضى از اوقات به طور چشم گیرى آن هارا تغییر داده بودند.

اما این وسایل جدید؛ حسى به من مى گوید که بازى بهتر از آن هارا به خود ندیده است! Sledgehammer، سازنده ى بازى، در توییتر به تازگى توییت کرده و آن هارا به اسم هاى Samurai ،Arachnid ،Deep Sea Diver ،Luchador و Clown نام برده است.

همینطور مثل همیشه، تمامى وسایل و اسلحه ها ابتدا در کنسول هاى خانواده ى Xbox در دسترس قرار مى گیرند و سپس کاربران در PlayStation و رایانه هاى شخصى مى توانند پس از مدتى طعم شیرین استفاده از آن هارا در مبارزه بچشند.
739f191d0403850abc4e95e0733aea96.jpg



80b69e4f6648f54baa8f3775a7d2e3a1.jpg
 
M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
اینا دیگه شورشو مسخره کردن :دی
لباس سامورایی ؟! مگه قرون وسطاست ؟ :|
واقعا باید به پیشنهاد دهنده این لباس تبریک گفت :|
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا