ویرایشگر عکس Aviary حالا در ویندوز فون ۸

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
وقتی Photo Editor by Aviary چند ماه پیش برای ویندوز ۸ منتشر شد خیلی ها منتظر بودند که برای ویندوز فون هم منتشر شود. این نرم افزار برای اندروید و آیفون منتشر شده بود و حالا دیگر نوبت به ویندوز فون ۸ رسیده تا میزبان این نرم افزار قدرتمند باشد. همانطور که درست حدس زده اید بالاخره این اتفاق افتاد و کاربران ویندوز فون هم می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. این نرم افزار با اینکه بسیار ساده است اما همه آنچه برای ویرایش عکس ها نیاز دارید را به شما تقدیم می کند. از ابزار های مخصوص برای ویرایش چهره گرفته تا انواع و اقسام فیلترهای عکاسی.
کاربران نیاز ندارند که برای استفاده از این نرم افزار یک اکانت بسازند. حتی خبری از راهنما در این نرم افزار نیست چون استفاده از آن فوق العاده ساده است. صفحه اصلی یک عکس پیش فرض دارد که می توانید ابزار ها را روی آن یک به یک استفاده کنید تا با نحوه عملکرد هر ابزار آشنا شوید. در صفحه اصلی نرم افزار آخرین عکس های ذخیره شده شما نمایان است اما برای مشاهده عکس های بیشتر می توانید روی Browse تپ کنید. این نرم افزار همچنین این امکان را فراهم کرده که به صورت مستقیم از طریق همین نرم افزار عکس بگیرید و سپس آن را ویرایش کنید.
114100-1.jpg
ویژگی های موجود در این نسخه از نرم افزار با نسخه های دیگر تفاوت چندانی ندارد. می توانید عکس ها را کراپ کنید، آنها را افقی یا عمودی کنید، داده هایی مثل نور و کنتراست رنگ را در آن ها تغییر دهید و تقریبا هر کاری بخواهید را انجام دهید. اگر می خواهید ساده تر عکس را تغییر دهید می توانید از منوی Enhance استفاده کنید. در این منو چهار حالت وجود دارد: Auto, Night, Backlit, Balance. می توانید تغییرات را قبل از اتمام یکبار به صورت پیشنمایش مشاهده کنید که این امر برای رسیدن به نتیجه بهتر در عکس خیلی مفید است. تمامی تغییرات فقط پس از انتخاب گزینه Apply ذخیره می شوند.
خود نرم افزار هیچ گونه گزینه اشتراک گذاری را ارائه نمی دهد اما پس از ذخیره عکس ها در این نرم افزار عکس نهایی در نرم افزار پیش فرض نیز ذخیره می شود که از آنجا می توانید به هر شکل که خواستید عکس را به اشتراک بگذارید. این نرم افزار کاملا رایگان است.
دانلود نرم افزار منبع
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا