ویندوز۸: با انگشت نقاشی کنید !

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
فقدان یک برنامه کامل ویرایش عکس در ویندوز۸ آزار دهنده است.شاید بگویید paint یا دیگر برنامه ها نیاز شما را بر طرف می کند اما واقعا این برنامه در یک تبلت یا یک مانیتور لمسی باز هم کارایی لازم در ویرایش عکس ها و یا لذت نقاشی را به شما القا می کند ؟ به نظر من آنها با محیط کسل و خسته کننده ای که دارند اصلا برای کار در صفحه لمسی مناسب نیستند.

اما در حال حاضر اجباری نیست آن برنامه های همیشگی را تحمل کنید. اپلیکیشن Fotor آماده نصب روی دستگاه لمسی ( تبلت,موبایل, مانیتور ) شما است و هرآنچه برای کشیدن یک نقاشی و ویرایش عکس های خود نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد.
Untitledfd-1.png

برنامه رایگان Fotor ویژگی های زیادی در گروه اپلیکیشن های عکس , مخصوصا برای ویندوز ۸ به ارمغان آورده است. در این نسخه ابزارهای ,ویرایش عکس, تبدیل فرمت, برش , visual effects ,درخشندگی, بلور, کنتراست رنگ, و.. در دسترس است. امکان اضافه کردن نظر و پیغام درعکس ها به شکلی جالب نیز از ویژگی های برنامه Fotor است.
برای دریافت برنامه به فروشگاه ویندوز مراجعه کنید و در نوار جستجو عبارت Fotor را تایپ کنید.سپس از سمت چپ بر روی برنامه کلیک کنید تا عملیات دانلود و نصب اپلیکیشن شروع شود.
fotorwindows8imageeditor_thumb-1.png

محیط برنامه به گونه ای زیبا و خلوت طراحی شده است. تمامی ابزاردر یک ردیف سمت راست صفحه قرار می گیرند و برای دسترسی به هر یک فقط کافی است آن را لمس کنید.ویژگی RAW converter شما را قادرمی سازد تا بیش از ۱۰۰ فرمت مختلف عکس از دوربین های گوناگون را وارد برنامه و ویرایش کنید. کار با برنامه بسیار ساده است , ابزار خود را انتخاب کنید و تغییرات دلخواه را بر روی عکستان اعمال کنید. بیایید نگاهی کوتاه به آنها بیاندازیم.
fotorwindows8imageeditorapp_thumb-1.png

اگر حتی آگاهی زیادی از نحوه ویرایش و تنظیم رنگ عکس ها ندارید باز هم نگران نباشید. با استفاده ازویژگی ۱-tap enhance در بخش ویرایش می توایند به صورت خودکار به بهینه سازی عکس مورد نظرتان از نظر رنگ و درخشندگی بپردازید.
Screenshot459821000002-1.jpg

در بخش Effects با هر کلیک می توانید نمای جدید از تغییر رنگ عکس ها را مشاهده کنید. هر افکت را که پسندید روی آن کلیک کنید تا تنظیمات جزیی تر در اختیارتان قرار گیرد.
Screenshot459821000006-1.jpg

بخش های دیگر شامل ویرایش و برش, بلور و… نیز به همین سادگی طراحی شده اند. بعد از پایان کار می توانید عکس مورد نظرتان را با فرمت های JPEG, TIFF, BMP, PNG ذخیره کنید و همینطور قادر هستید به صورت مستقیم در شبکه ی اجتماعی Facebook به اشتراک بگذارید.
دریافت برنامه Fotor نسخه ویندوز ۸
Untitled65-1.png


اما همینطور که درابتدای مقاله گفتم شما می توانید از Fotor بر روی تلفن هوشمند خود نیز بهره ببرید.البته با تمامی ویژگی ها و ابزارهای که در نسخه ویندوز ۸ موجود است.برای دریافت نسخه آندروید این برنامه اینجا را مشاهده کنید.
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا