يادي از شجريان پدر و پسر در «دستان» تلويزيون

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
سلام به رفقای عزیزم
dastantv-1.jpg
مناجاتی - تهیهکننده «دستان» - در گفتوگویی با ایسنا ، ضمن اعلام خبر بالا عنوان کرد: آیتمهای «دیدار»، «آواهای ماندگار» و «مضراب» از جمله آیتمهای جدید «دستان» هستند؛ ضمن اینکه برنامه از این هفته با ریتم تندتری اجرا میشود و ما سعی کردیم از پراکندگی دست بکشیم.
وی افزود: هر هفته مستندی از چهرههای موسیقی مطرح کشور در قالب «دیدار» و به مدت 10 دقیقه پخش خواهیم کرد که این هفته به مستند منصور نریمان پدر عود میپردازیم. همچنین آیتم «آواهای ماندگار» به مدت 10 دقیقه با حضور علی جهاندار اجرا میشود، در این آیتم از اساتید آوازخوان پیشکسوت ایران مثل اکبر گلپایگانی، ایرج بسطامی، محمدرضا و همایون شجریان و ... یاد میشود.


این تهیهکننده ادامه داد: آیتم جدید «مضراب» نیز در سه دهه، موسیقی پس انقلاب را با ریتمی تند سیر میکند؛ ضمن اینکه آیتمهای «دوربین دستان»، «روی خط حامل» و «اخبار موسیقی» به روال سابق خود باقی هستند. مناجاتی یادآور شد: بخش دیگری نیز به «دستان» اضافه شده است که این بخش به معرفی آلبومها، تبلیغ کنسرتها، آموزشگاهها و آثار مکتوب میپردازد.

او خاطرنشان کرد: در هر برنامه یک مهمان حضور دارد که محور اصلی برنامه است و با حضور این مهمان به نقد و بررسی و آسیبشناسی موضوعات مختلف موسیقی میپردازیم. چهرههای مطرح موسیقی نظیر ملک مسعودی، صدیق تعریف، محمد اسماعیلی، عبدالحسین مختاباد و... از جمله افرادی هستند که در هفتههای آینده در برنامه حضور خواهند داشت.
مناجاتی در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: با رسیدن به ایام جشنوارهی موسیقی فجر سعی میکنیم به خوانندههای پاپ نیز بیشتر بپردازیم

ایسنا
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا