پاسخ به نگرانی ها در مورد جراحی بینی و بیهوشی

  • شروع کننده موضوع liliarastoo
  • تاریخ شروع
L

liliarastoo

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
18291874272239bc9e6221b0c26a4f7c.jpg


سوالی که اخیراً در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام از دکتر مجید کاظمی می پرسند این است که بیهوشی عمومی خطرناکه؟ آیا جراحی بینی منجر به مرگ می تواند شود؟
در جواب باید بگویم بیهوشی عمومی قطعاً بسیار ایمن است. به ازای 185000 بیهوشی عمومی که انجام میشه کمتر از یک مورد مرگ و میر گزارش شده و این میزان در دست جراحان متبحری مانند دکتر مجید کاظمی بسیار کمتر است.
در ضمن سوال میشه آیا عمل بینی می تواند به چشم آسیب بزند؟ جواب این است که اصلاً عمل بینی ربطی به چشم ندارد و هیچ ارتباطی با جراحی بینی و چشم نداریم و سوالات دیگری مانند آیا جراحی بینی به جمجمه ضربه می زند؟ جواب هرگز در استیوتومی بینی نزدیک قاعده جمجمه هم نمیشیم چه برسد که ضربه هم بخورد.

پس چرا در جامعه جراحی بینی را می خواهند خطرناک معرفی کنند؟ جواب در این است هر کاری که متقاضی زیاد داشته باشد مثل عمل بینی و موفق و پیشرو باشد به علت حسادت افراد مورد هجوم ناصحیح قرار می گیرد. امروزه جراحان بینی ایران خوشبختانه نفر اول جراحی بینی جهان هستند صاحب سبک و تجربه هستند و حتی شاهد این هستیم دختر عروسکی و پسر عروسکی برای عمل پیش ما جراحان بینی می آیند (منظور مدل های زیبایی جهان) پس هرگز از جراحی بینی نترسید. قطعاً ایمن است و در دست جراحان با سابقه مثل دکتر کاظمی به راحتی و بی نظیر انجام می شود.
متخصصین گوش و حلق و بینی ایران در سطح بین المللی بی نظیر و شناخته شده هستند. توصیه اکید می کنم جهت جراحی بینی صرفاً به متخصصین گوش و حلق و بینی مراجعه کنید. متاسفانه اخیرا دندانپزشکان و برخی تخصص های دندانپزشکی اقدام به عمل بینی کرده اند و حتی پزشکان عمومی با مبالغ ناچیز این کار را می کنند. دکتر کاظمی بارها در مصاحبه های خود با خبرگزاریها تاکید کرده اند بینی جای آزمون و خطا نیست! تازه بعد از هزار عمل بینی جراح پلاستیک بینی وارد تجربه جدید در این کار میشود لذا نباید مورد آزمون دندانپزشکان و پزشکان عمومی قرار گیرد. جراح بینی باید آگاه به تمام آناتومی بینی باشد و هزاران عمل بینی کرده باشد. جراح بینی از آناتومی سینوس کاملا مطلع باید باشد لذا بهترین جراحان بینی فقط متخصصین گوش و حلق و بینی هستند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا