وِیزه زادروز پرشین بکس دو ساله شد !

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
137588882013713_0Birthdaypersianbax-1.png


" به نام حق "
درود .
ساعت 8 شب 16 مرداد این تاپیک را مشاهده می نمایید دو سال از فعالیت پرشین بکس گذشته است . دوسالی که صعود و سقوط فراوانی داشت . دوسالی که پر از مشکلات و دوستی ها بود . دوسالی که تلخی در آن زیاد دیدیم اما دوستی های شیرینی را در خود داشت و خواهد داشت . دوسال قبل بود که ما سه نفر تصمیم به ایجاد پرشین بکس گرفتیم . شاید کسی به این فکر نمیکرد که پرشین بکس بتواند دوسال در جمع شما عزیزان باشد! اما بود ! پرشین بکس هیچ جذابیتی در خودش نداشت چون یک مشت کد در کنار هم قرار گرفته بودند و مجموعه ای از سیستم ها که برای خودشان مشغول فعالیت بودند . پرشین بکس زمانی جذاب شد که شما را در خود دید . پرشین بکس زمانی شد محیطی دوستانه که یک کاربر برای پرشین بکس از کار و زندگی خودش می زند و میرود دنبال رفع مشکل پرشین بکس . پرشین بکس زمانی در دل های ما جا گرفت که به مشکل مالی خورد . به مشکلی که با ایجاد یک تاپیک حل شد ! تاپیکی برای درخواست کمک ایجاد شد و در کوتاه ترین زمان کاربران غریبه و آشنا به کمک شتافتند و پرشین بکس را نجات دادند . شاید نتوانستیم آن مدیری که شما میخواهید باشیم اما از تلاش خود برای پاسخگویی به لطف شما لحظه ای فروگذار نکردیم .
پرشین بکس در این مدت مشکلات زیادی را به خود دیده که در قالب یک داستان برای شما بازگو خواهیم کرد . اما بهتراست بدانید که ما چه مشکلاتی داشتیم . مشکلات سرور را نادیده بگیریم ما از رفاقت ها و کمک های زیاد ، بسیار نا سپاسی دیده ایم ! پرشین بکس را طوری ساختیم که نردبان ترقی کابران باشد . هنوز هم این هدف رو فراموش نکرده ایم اما خیلی از دوستان قدر این هدف را ندانستن و به رفاقتشان پشت پا زدن و گروه را به یک اسم و ... فروختند . این اتفاق یکبار تکرار نشد . به دوستان بسیاری یاری رساندیم و به طور مشابه نتیجه گرفتیم . منتی نیست چون وظیفه ماست اما هنوز هم قلب پرشین بکس از ناسپاسی ها زخم دارد ...
در این بین کسانی را داشتیم که برای پرشین بکس از کار و زندگی خود زدند مانند :

جنرال : علیرضا که راه و روش ایجاد پرشین بکس را آموخت و از جمع ما جدا شد .

فتاح : فتاح عزیز ، سرمایه بزرگ ماست . پرشین بکس به داشتن فتاح افتخارخواهد کرد . فتاح کسی بود که برای رفع مسدودیت پرشین بکس به یاری ما آمد و خب غیر از رفع مشکل مسئولیت سنگینی در فروم داشت و الان هم داراست .

محمدرضا مجیک : نام گذار پرشین بکس که بعد از نام گذاری به دلیل مشکلاتی که پیش امد برای مدتی از جمع ما جدا شد . در پرشین بکس جای خالی ایشان حس میشد که خوشبختانه در ماه های گذشته به جمع ما بازگشتند

امیر رضا جواهر دشتی
: ایشان یکی از کاربرانی بودند و هستند که پرشین بکس را زنده کردند ! گیمر دوست داشتنی پرشین بکس که با کمک های همه جانبه خودشون چه در فروم و پرتال و ... جان تازه ای به پرشین بکس دادند.

سجاد ملاتقی زاده : به جرات میتوان گفت ! پرشین بکس تا در زمان حضور ایشان دلسوز تر از سجاد به خودش ندیده بود. به طوری که دلسوزی ایشان برای ما هم باعث تعجب بود .

صالح و مهدی : به این دلیل نام این دو عزیز رو با هم آوردیم چون حس میکنیم که این دو عزیز باهم مکمل خوبی بودند . این عزیزان برای پیشرفت فروم زحمات زیادی کشیدند . در ارسال مطالب یکی از پیشتازها بودند . امیدواریم دوباره به جمع ما بازگردند.
سجاد پارتیزان : ایشان هم یکی از کسانی بود که هیچوقت پرشین بکس رو فراموش نکرد . از ابتدا پا به پای ما آمد روحیه دوستی ایشان هیچگاه از یاد پرشین بکس نخواهد رفت .
جوکر : دوست عزیزی که اطلاعات زیادی در مورد فناوری داشت . متاسفانه مدت کوتاهی در کنار هم بودیم اما همین مدت کوتاه برای ما ارزش بسیاری داشت .

سما : مدیری که هیچگاه از کمک به پرشین بکس دریغ نکرد . از ابتدا رعایت قانون رو هدف خود قرار داد و حال هم یکی از بازوان پرشین بکس میباشد .

شاید اگر بخواهیم نام تک تک کاربران را بیاوریم توان نوشتن و تحمل خواندن نباشد . اما بودند کسانی که در زمان حضور برای پرشین بکس مفید بودند . مانند میثم . پارسا . مرتضی . امین . حسین و محمد ها و ...
امیدواریم روزی پرشین بکس تک تک عزیزانی را که در جمع ما نیستند را به خود ببیند .

سخن پایانی :
بنده ( محمد باقری ) و احمد محمد زاده مدیران پرشین بکس از همان ابتدا هدفمان ایجاد پرشین بکس بود که بر پایه ی دوستی باشد . هنوز به هدف خود نرسیدیم اما از تلاشمان فروگذار نکردیم . در این مدت شاید از ما دو نفر تندی دیده باشید یا شاید از ما خطایی سر زده باشد پوزش ما را پذیرا باشید . ما قصد تندی به کسی را نداریم اما انسانیم و مشکلات خاص خودمان را در زندگی داریم .

به امید پیروزی...
تیم مدیریتی پرشین بکس
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
Sorena

Sorena

GaLaxY SolDier
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : پرشین بکس دو ساله شد !

/o\
[]
\ /
 
آخرین ویرایش:
P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
پاسخ : پرشین بکس دو ساله شد !

:ایکس Happy Birth Day Persianbax
 
invisible

invisible

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : پرشین بکس دو ساله شد !

بنده هم به نوبه خودم این روز عزیر را به مسئولین و اعضای محترم پرسین بکس تبریک میگم
امیدوارم همیشه شادی و لبخند بر لبان شما عزیزان جاری و ساری باشه و شاهد پیشرفت و موفقیت این تالار در آینده باشیم.
از زحمات همه دوستان هم جا داره تشکر کنم که در طی این دو سال خیلی زحمت در این تالار کشیدند منجمله
محمد نودیجه،احمد شادو،امیر جرمن پرسن،حسین سورنا،سما ،همچنان مدیران گذشته علیرضا جنرال،سجاد،پارتیزان شلغم بود فکر کنم :دی و خیلی دیگه که دستانم از نوشتن همه اسامی ناتوان و زبانم قاصر از تشکر کردن نسبت به زحماتشون
دوستان همه موفق و پیروز باشید
I LoVe PerSiAnBaX
 
NecromanceR

NecromanceR

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : پرشین بکس دو ساله شد !

بنده هم به نوبه خودم این روز عزیر را به مسئولین و اعضای محترم پرسین بکس تبریک میگم
امیدوارم همیشه شادی و لبخند بر لبان شما عزیزان جاری و ساری باشه و شاهد پیشرفت و موفقیت این تالار در آینده باشیم.
از زحمات همه دوستان هم جا داره تشکر کنم که در طی این دو سال خیلی زحمت در این تالار کشیدند منجمله
محمد نودیجه،احمد شادو،امیر جرمن پرسن،حسین سورنا،سما ،همچنان مدیران گذشته علیرضا جنرال،سجاد،پارتیزان شلغم بود فکر کنم
4.gif
و خیلی دیگه که دستانم از نوشتن همه اسامی ناتوان و زبانم قاصر از تشکر کردن نسبت به زحماتشون
دوستان همه موفق و پیروز باشید
I LoVe PerSiAnBaX

امضا :
:20005: :|

:1000000001 (30):با تشکر از برادر اینویسبل متن خوبی بود
 
آخرین ویرایش:
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
پاسخ : پرشین بکس دو ساله شد !

جا داره منم این روز فرخنده رو به تمامی مسئولین زحمت کش سایت تبریک عرض کنم
و کمال تشکرو به خاطر ایجاد این جمع صمیمی داشته باشم
امیدوارم که روز به روز فضا صمیمانه تر کاربرای بیشتر و فعالیتهای هر چه بهتر و مفید تر داشته باشیم
با سپاس فراوان عضو کوچکی از فروم محمد کشکول :هه
باشد که رستگار شوید و شویم
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا