پرچم‌ دار تلفن‌های هوشمند پرچم‌ دار بازی ایران و آرژانتین را معرفی کرد!

  • شروع کننده موضوع NIKE
  • تاریخ شروع
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
sony-xperia-z-ultra--500x279.jpg


جست‌وجو برای یافتن پرچمدار بازی ایران و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به پایان رسید. با نزدیک شدن به زمان برگزاری مهیج‌ترین و پرطرفدارترین رویداد ورزشی جهان در برزیل، تب فوتبال بار دیگر در ایران داغ شده است و همه در انتظار دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران هستند که بار دیگر و پس از هشت سال به جام جهانی راه یافته است.

Sony Mobile که به عنوان عضوی از خانوادۀ بزرگ Sony حامی رسمی این مسابقات است، با فراهم آوردن فرصتی بی‌همتا برای حضور یکی از خردسالان ایرانی به عنوان پرچم‌دار مهم‌ترین مسابقۀ ایران در جام جهانی یعنی بازی ایران و آرژانتین، این رویداد را به گونه‌ای متفاوت و بی‌نطیر جشن می‌گیرد.

در این راستا Sony Mobile خاورمیانه و آفریقا با همکاری روزنامۀ ورزشی گل به مدت چهل وپنج روز به جستجوی پرچم‌دار در مهم‌ترین بازی ایران در جام جهانی یعنی بازی ایران و آرژانتین که در روز ۲۱ ژوئن ۲۰۱۴ برابر با ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ در ورزشگاه مینیرو در بلو هوریزونته برگزار می‌شود، پرداخت. علاقه‌مندان می‌توانستند با ارسال کوپن ویژۀ شرکت در قرعه‌کشی، شانس انتخاب شدن به عنوان پرچم‌دار تیم ملی فوتبال ایران و حضور در این بازی رویایی را دوشادوش قهرمانان تیم ملی فوتبال ایران، به دست آورند.

عصر روز یکشنبه ۲۱/۲/۱۳۹۳در مراسمی که با حضور رسانه‌ها در سالن بولینگ باشگاه انقلاب تهران برگزار شد، انتظارها به پایان رسید و محمد حسین زهتاب فرد از تهران به عنوان پرچم‌دار بازی ایران و آرژانتین برگزیده شد. پرچمدار می‌تواند به همراه پدر یا مادرش در سفری چهارروزه رهسپار کشور زیبای برزیل شده و علاوه بر حضور در بازی ایران و آرژانتین به عنوان پرچم‌دار، از برنامه‌های جذاب تدارک دیده شده برای خودش در کنار پدر یا مادرش به عنوان مهمان ویژۀ Sony Mobile، لذت ببرد. این فرصتی خاطره‌انگیز است که تنها Sony قادر به ارائۀ آن است و شاید یک‌بار برای همیشه برای برنده اتفاق بیفتد.

بازی ایران و آرژانتین یکی از هشت دیدار پرتماشاگر کل مسابقات جام جهانی امسال است که همۀ بلیت‌های آن در استادیوم مینیرو که با گنجایش ۷۵٬۷۸۳ نفر دومین ورزشگاه بزرگ کشور برزیل محسوب می‌شود، به طور کامل به فروش رسیده است.
۵ زوج خوشبخت مسافر جام جهانی برگزیده شدند
در ادامۀ این مراسم قرعه‌کشی کمپین تبلیغاتی خریداران محصولات ممتاز و با دوام سری Z نیز برگزار شد و ۵ زوج خوشبخت برای حضور در یکی از بازی‌های تیم ملی ایران در جام جهانی برگزیده شدند. این کمپین تبلیغاتی که ویژۀ خریداران محصولات ممتاز و با دوام سری Z شامل Xperia™‎ Z۱ Compact، Xperia™‎ Z۱ و Xperia™‎ Z Ultra با ضمانتنامۀ شرکت آرمان همراه آرین، نمایندۀ رسمی تلفن‌های هوشمند Sony Mobile در ایران بود، از اول بهمن ماه ۱۳۹۲ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت. خریداران می‌توانستند با خرید یکی از این تلفن‌های هوشمند ممتاز و بادوام و ارسال شمارۀ سریال آن، علاوه بر لذت بردن از محصولی بی‌نظیر، شانس همراهی با قهرمانان تیم ملی فوتبال را نیز به دست آورند.
اسامی ۵ زوج خوشبخت برگزیده شده به شرح زیر است:
۱- آقای حمید وهابزاده
۲-آقای احمد کزازی
۳-خانم سمانه نظری
۴-آقای مهرداد زرگر
۵-آقای آیدین رحیم زاده کلاله
برندگان در سفری سه‌روزه مهمان Sony Mobile در جام جهانی فوتبال برزیل خواهند بود و علاوه بر حضور در یکی از بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران، از برنامه‌های جذاب تدارک دیده شده از طرف Sony Mobile، لذت خواهند برد.
Sony Mobile همواره می‌کوشد بهترین‌های فناوری و سرگرمی را به گونه‌ای غیر قابل رقابت به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. به همین دلیل علاوه بر ارائۀ محصولاتی پیشرو که به تأیید منابع مستقل، از سایر محصولات رقیب هم‌تراز به مراتب پیشرفته‌تر بوده و پرچم‌دار بازار شناخته شده‌اند، تجربه‌هایی بی‌همتا را نیز به آنان ارائه می‌دهد. در این راستا Sony Mobile برنامه‌های متنوع و ویژۀ دیگری را نیز را برای جام جهانی فوتبال در نظر گرفته است تا لذت این مسابقات را برای هوادارانش دوچندان کند.
Sony Mobile برای برندگان سفری خاطره‌انگیز و برای قهرمانان تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و همۀ هواداران این تیم آرزوی موفقیت می‌کند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا