پوسته ios7 برای اندرویدی ها

  • شروع کننده موضوع NecromanceR
  • تاریخ شروع
NecromanceR

NecromanceR

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
شرکت اپل تلاش بسیاری انجام داده تا ظاهر iOS 7 را نوسازی بکند. اپل تغییرات بسیار زیادی بر روی ظاهر و رابط کاربری iOS انجام داده و آن را سادهتر و زیباتر کرده است. دارندگان گوشیها و تبلتهای اپل میتوانند در پاییز سیستمعامل دستگاه خود را به iOS 7 ارتقا دهند ولی هماکنون یکی از کاربران XDA Developers پوستهای شبیه iOS 7 برای اندروید ساخته است.


این پوسته که jbOS7 نام دارد برای Nova Launcher ساخته شده است. سازندهی آن بیشتر آیکونها را خود طراحی کرده است. البته وی اذعان دارد که این پوسته تنها یک تصویر پسزمینه و چند آیکون نیست. وی حتی صفحهی قفل نیز برای آن طراحی کرده است. او میگوید تلاش کردم تا این پوسته بیشترین شباهت را به iOS 7 داشته باشد. مثلاً در صفحهی قفل با انتخاب گزینهی آب و هوا به جای اینکه نرمافزار آب و هوا باز شود به صفحهی آب و هوا میرود که خودم برای این پوسته طراحی کردم.


قابلیت جالبی که در iOS 7 وجود دارد قابلیت تصویر پسزمینهی Parallax است. به وسیلهی این قابلیت (جلوهی ویژه)، با حرکت دادن گوشی تصویر پسزمینه به گونهای حرکت میکند که کاربر احساس میکند تصویر پسزمینه در فاصلهی دورتری نسبت به خود صفحهی نمایش و آیکونها قرار دارد. این قابلیت را میتوانید در اندروید با نرمافزار ۳D Image Live Wallpaper داشته باشید. این نرمافزار به صورت یک تصویر پسزمینهی زنده عمل میکند و تصویر پسزمینه را با حرکت دستگاه، حرکت میدهد.
jobosseven-1.jpg





 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا