پکرمن: گروه جذابی داریم

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
341791_heroa.jpg
مربی کلمبیا از گروهش خوشحال است.

خوسه نستور پکرمن، مربی کلمبیا درباره قرعه گروهش گفت: «میدانستیم قرعه سختی خواهیم داشت و گاهی پیش آمده حتی قهرمان جام جهانی هم در مرحله گروهی حذف شود. ما هیچ حریفی را ترجیح نمیدادیم. بعضی تیمها کمتر مشهور هستند و تاریخچه کمتری دارند اما در حال حاضر بسیار خوب هستند.

گروه ما جذاب است چون چهار سبک متفاوت داریم. یک تیم بهشدت اهل آمریکای جنوبی یعنی ما، یک تیم آسیایی مثل ژاپن که بازیکنان بسیاری در آلمان دارد و یک مربی ایتالیایی و رشدی عالی در سالهای گذشته، و ساحل عاج با تجربه بیشتر که سومین جام جهانیاش را سپری خواهد کرد و بازیکنان جدیدی که با تیم بهخوبی سازگار شدهاند. احتمالا یونان از آن تیمهایی نیست که بخواهیم ازش دوری کنیم اما از آن تیمهایی هم نیست که دوست داشته باشید با آن بازی کنید.»
او درباره بخت یک تیم آمریکای جنوبی برای قهرمانی گفت: «همیشه برای تیمهای آمریکای جنوبی خوب بوده که در قاره خود بازی کنند و امیدوارم که قهرمان شویم.»
پکرمن در جام جهانی 2006 (که مربی آرژانتین بود) در مراسم قرعهکشی غایب بود: «آن را یادم هست که از تلویزیون تماشا کردم و مضطرب بودم. چه گروه سختی هم بود.»

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا