پرونده‌ی بازی پیش به سوی E3

  • شروع کننده موضوع Java.Her
  • تاریخ شروع
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
به نام ایزد تعالی

136428007011.png



-> درود ؛ پرونده ی بازی این هفته به یکی از مهم ترین وقایع بازی در جهان یعنی E3 اختصاص دارد ؛ البته متاسفانه این هفته نتوانستیم تریلر پرونده ی بازی را آماده کنیم ! ممکن است با به روز رسانی های پرونده در روزهای بعد اینکار را انجام دهیم ؛ درهر حال این هفته را با ما همراه باشید :


1/پرونده ی بازی :(برای دانلود کلیک کنید )







2/ پرونده ی آنلاین : (تمامی مطالب این بخش در pdf پرونده ی بازی موجود است)



سلام ؛ این روزها اهالی بازی و گیمرها خیلی پر هیجان تر از گذشته به نظر می رسند ! چراکه تا برگزاری E 3 امسال چیز زیادی باقی نمانده است ؛ اجلاس E3 ( اختصار
Electronic Entertainment Expo)در کنار Games come (آلمان) و Tokyo game show (ژاپن) از جمله مهم ترین نشست های بازی سازان در دنیا محسوب می شود و هرسال بازیهایی که همچنان مراحل ساخت خود را سپری می کنند در آن حضور می یابند تا قابلیت ها و پیشرفت های خود را به نمایش بگذارند . اما امسال درE3 خبرهای داغ دیگری هم هست ( ! ) ؛ بازی فوق العاده ی ارتش فرازمینی و شبگرد از ایران ، دو تا از 10 تیم مستقل شرکت کننده در اجلاس E3 خواهد بود که با رای کاربران برای حضور انتخاب شده اند !( که به ترتیب آرا تیم چهارم و هفتم هستند ! )

برای هر دو تیم راسپینا و پردیس گیم در E3 2013 آرزوی موفقیت می کنیم ؛ این دو تیم با حضورشان در E3 می توانند باعث پیشرفت بازی سازی در کشورمان و همچنین توجه بیشتر مسئولان و سرمایه گذاران به آن بشوند. اما در کنار این موضوع ، حضور ماکروسافت و سونی در E3 که برای معرفی کنسول های نسل بعد خود به میدان خواهند آمد این اجلاس را به یک بمب خبری تبدیل کرده است ! بعد از رونمایی از کنسول Xbox one و نمایشی که چندان برای گیمرها خوش آیند نبود؛ حالا سونی این فرصت را دارد که با نمایشی قابل قبول در E3 امسال همه چیز را به نفع خود تمام کند . در عین حال ماکروسافت هنوز هم معتقد است که برگهای برنده ی زیادی برای این اجلاس دارد ! در پرونده ی بازی این هفته با ما همراه باشید تا برای یکی از مهمترین وقایع جهان بازیها خودتان را آماده کنید !





do.php




بازیهایی که در E3 امسال حضور دارند ...




در حقیقت این نشست را می توان نقطه ی شروع بازی های نسل بعدی (نسل هشتم) دانست ؛ از جمله مهم ترین بازی هایی که امسال در این اجلاس حاضر می شوند می توانیم به Watch dogs (سگهای نگهبان) ، بازی Destiny (سرنوشت )، Kill zone ، Assassins creed IV ، Battle field 4 (میدان نبرد )،Forza 5، The last of us (آخرین ما)، Dark souls II ، Halo 4 و بازی های دیگر که تعدادی از آنها برای اولین بار در E3 به نمایش در خواهند آمد، اشاره کنیم که تا پیش از این به برخی از آنها به طور اجمالی یا مفصل پرداخته بودیم ! ولی در این پرونده پیش از هریک از این بازی ها به سراغ دو نماینده ی مستقل کشورمان خواهیم رفت و اندکی به آنها خواهیم پرداخت:


1/ ارتش فرازمینی : بازی ارتش فرازمینی یک بازی فضایی اول شخص در سبک اکشن و ماجراجویی است که حدود دو سال است توسط تیم راسپینا در حال ساخت می باشد . این بازی داستانی تلخ از آینده ی زمین را روایت می کند جایی که بشریت به چند جبهه تقسیم شده که بر سر انرژی با هم به نزاع می پردازند ؛ در حقیقت بازی قصد دارد جنگ دائمی میان نیروهای خیر و شر را بار دیگر به
تصویر بکشد . جلوه های گرافیکی بازی زیبا هستند و فضای بازی در عین حال که آینده را نشان می دهد حال و هوای تاریخی و اصیل پارسی را در خود جای داده است ؛ همچنین داستان بازی به عقیده ی تیم سازنده بسیار درگیر کننده خواهد بود. (این بازی آنطور که اعلام شده قرار است به دو زبان فارسی و انگلیسی و همچنین شامل قسمت چند نفره در کنار بخش انفرادی بازی باشد !) باید تا E3 امسال منتظر بمانیم تا ببینیم این بازی چقدر نظر گیمرهای دنیا را به خود جلب خواهد کرد !

do.php




2/ شبگرد (طلوع تاریکی) : اما بازی شبگرد در مورد قهرمانی مرموز است که از دل شب برای مبارزه با خلافکاران به میدان می آید و به کابوس مجرمان تبدیل می شود ! این بازی که سعی شده در آن بهترین استانداردهای ممکن با توجه به امکانات موجود رعایت شود هم اکنون مراحل پایانی خود را طی میکند و قرار است همین تابستان برای رایانه های شخصی (سیستم عامل های مک و ویندوز) عرضه شود؛ در هر حال باید دید که آیا شبگرد ما که روانی آزرده دارد به موفقیت جهانی خواهد رسید ؟


do.php
اما همانطور که می دانید امسال ماکروسافت ، سونی و نینتندو هر سه با دست پُر به اجلاسE3 می آیند تا رقابت اصلی نسل بعد را کلید بزنند ؛ بعد از انتشار wiiU از طرف نینتندو و عدم اِقبال این دستگاه میان مخاطبان و مخصوصاً بازی سازان ، حالا نینتندو که نسل قبل موفق تر از رقیبان خود ظاهر شده بود در همین ابتدای راه دچار شکستی نسبی شده است و شاید E3 امسال از آخرین شانس های نجات wiiU از این وضعیت باشد ! از طرف دیگر PS4 و Xbox one هرآنچه در توان دارند را به این نشست می آورند تا پیروز میدان باشند ! شرکت ماکروسافت از کنسول نسل بعد خود رونمایی کرده ولی چون این دستگاه قرار است برای تمامی سرگرمی ها باشد و عملاً بازی ها به حاشیه رفته اند فعلاً چیز زیادی از بازیهای آن گفته نشده است (تقریباً همان چیزهایی که در پرونده ی قبلی به آنها اشاره کردیم) . در عوض سونی که مسئولانش تاکید کرده اند : کنسولشان برای بازی است؛ با موکول کردن رونمایی کامل PS4 به نشست E3 از جایگاه بالاتری برخوردار است ...خب ، این بحث با حرف زدن به جایی نمی رسد بهتر است ببینیم این دو شرکت در اجلاس پیش رو چه خواهند کرد ! تا آن زمان بیایید به یک پیش بینی خوشحال کننده از میشائیل پارکر (از سرشناسان در حوزه ی تجارت گیم) در مورد قیمت کنسول های نسل بعد توجه کنیم . آقای پارکر معتقد است کنسولهای نسل بعد که در پاییز امسال (پایان سال میلادی ) عرضه خواهند شد قیمتی کمتر از کنسول های نسل حاضر دارند ! بر اساس محاسبات و پیش بینی هایی که پارکر با توجه به تجهیزات به کار رفته در PS4 و Xbox one انجام داده است ؛ پلی استیشن 4 قیمتی نزدیک به 350 دلار دارد در حالی که اکس باکس در زمان عرضه با قیمت 400 دلار منتشر خواهد شد و در هر صورت xbox جدید گران تر خواهد بود ! این در حالی است که PS3 با قیمت های 500 و 600 دلار عرضه شده بود ولی Xbox 360 300 و 400 دلار قیمت خورد (منظور ما دو نسخه ی متفاوت از این دستگاه ها است !)


بازی Kill zone : Shadow fall



یکی از بازی های انحصاری بسیار خوبی که برای کنسول جدید PS4 در حال ساخت است همین بازی محدوده ی مرگ (Kill zone) است که ما را به حال و هوای آینده می برد ؛ جایی که پس از اختلافات و کشمکش های پی در پی شهر به وسیله ی دیوار حائل وسیعی به دو قسمت تقسیم شده است و دسته هایی موسوم به Vektans و Helghast در دو طرف آن سکونت دارند . در اینجا بازی کنندگان در نقش یکی از اعضای نیروی حفاظتی ویژه ( گروه سایه) وظیفه ی حفظ تعادل و آرامش در منطقه را دارند و داستان بازی آنطور که اعلام شده به سی سال بعد از Kill zone 3 خواهد رفت .
do.php


امیدواریم سازندگان به این مطلب دقت کنند که قطعاً عده ای قسمت های قبلی را تجربه نکرده اند و این را در داستان بازی مورد توجه قرار دهند ! چیزی که در پیش نمایش های این بازی مشخص است جلوه های بصری و قدرت فنی بسیار بالای آن است ، بازی بسیار واقعی خواهد بود ، مثالی برای اثبات این ادعا این است که مدل های شخصیتها در این بازی از حدود چهل هزار پُلیگون تشکیل شده اند که حدود 5 برابر مدل های نسخه ی قبلی این بازی است ! ساختارها و مکانیک های مبارزه و نیز نحوه ی نگاه امیدوارانه ی داستان بازی به کارکتر شما می تواند سونی را از موفقیت خود مطمئن تر کند ( دیگر مشخص شده که پرونده ی بازی به سمت سونی جهت گرفته است ! ) همچنین عرضه ی نسخه ای از این بازی برای کنسول دستی PS vita ، به نام Mercenary (مزدور)، تایید شده است . در هرحال این هم یکی دیگر از بازی های خوبی است که در E3 امسال حضور خواهد داشت ؛ این اولین سالی است که پرونده ی بازی E3 را تجربه می کند با این وجود نهایت سعیمان را برای پوشش مناسب اخبار منتشر شده و بازی های نمایش داده شده در آن انجام خواهیم داد ؛ منتظر باشید ...


do.php


---------------------------------------------------------------
مطالب مرتبط :


> پرونده ی کنسول نسل بعد ماکروسافت

> پرونده ی کنسول نسل بعد سونی

> پرونده ی بازی The last of us




همواره پذیرای نظرات ، انتقادات و پیشنهادهای شما هستیم

 
آخرین ویرایش:
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : پیش به سوی E3

/// در حاشیه :

به تازگی مطلع شدیم که ظاهراً یوبی سافت در حال کار بر روی بازی اتومبیلرانی جدیدی با نام Crew(خدمه) است ! براساس گزارش سایت اِگزمینر این بازی اتومبیلرانی به وسیله ی استودیوی فرانسوی Ivory tower و برای کنسول های نسل بعد PS4 و Xbox one در حال ساخت می باشد . تا کنون اظهار نظری در مورد امکان عرضه ی این بازی برای کنسول های نسل حاضر و رایانه های شخصی انجام نشده است اما این احتمال وجود دارد . به نظر می رسد ایده ی ساخت این بازی از بازی جدید دیگر این شرکت ، Watch dogs به ذهن سازندگان رسیده است چراکه در این بازی نیز امکان رانندگی وجود دارد و احتمالاً سازندگان را به ساخت یک بازی اتومبیلرانی علاقمند کرده است (و شاید هم نه !)

در هر صورت آن طور که در این خبر آمده ، بازی Crew یک عنوان واقع گرایانه و شبیه ساز است که قرار است به رقیبی برای Forza (اتومبیلرانی انحصاری ماکروسافت) و Gran Turismo (رانندگی انحصاری سونی ) تبدیل شود . اگر این مطلب درست باشد ، احتمالاً باید منتظر معرفی رسمی این بازی و یا پخش پیش نمایشی از آن در E3 امسال باشیم !


do.php




 
آخرین ویرایش:
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : پیش به سوی E3

کمتر از دو ساعت دیگه تا شروع ...



پ . ن : امیر جان مشغله داشتند بنده این کار رو انجام میدم:))
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : پیش به سوی E3

سلام ، سرانجام در اجلاس E3 ، کنسول جدید شرکت سونی PS4 رسماً رونمایی شد !!؟! سونی همچنین قیمت کنسول جدید خود را 400 دلار اعلام کرد که از رقیبش Xbox one ، صد دلار ارزان تر است ! انتشار پلی استیشن 4 در انتهای سال جاری میلادی انجام خواهد شد گرچه همچنان تاریخ عرضه ی این دستگاه اعلام نشده است . علاوه بر این برطبق اعلام سونی ، کنسول جدید این شرکت نیازی به فعال سازی آنلاین بازی ها نخواهد داشت به این معنی که امکان استفاده ی مجدد از نسخه های اصلی بازی وبرای مثال قرض دادن آنها به دیگران وجود دارد ؛ این درحالی است که Xbox one (کنسول بعدی ماکروسافت) به 24 ساعت زمان برای فعال سازی هر بازی احتیاج دارد و علاوه بر این امکان استفاده ی مجدد از بازی ها را نخواهد داشت ! همچنین سونی اعلام کرده که هیچ قصدی برای اجباری کردن خرید آنلاین بازی ها ندارد و همچنان بازی ها در دیسک عرضه ( disc-based)خواهند شد !

do.php



do.php



 

پیوست ها

  • do.php?imgf=11_13ps4-hardware-sony-4-34776-640screen.jpg
    do.php?imgf=11_13ps4-hardware-sony-4-34776-640screen.jpg
    20.4 کیلوبایت · بازدیدها: 75
invisible

invisible

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : پیش به سوی E3

چه خبر بوده دیشب
ممنون
 
invisible

invisible

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : پیش به سوی E3

والا آدم می مونه کدوم کنسول را بخره هر کدوم مزیت ها و معایبی دارند ؛ آقای A German Person دوست عزیز لطف می کنید یک بررسی ویژه از این دو کنسول را هم در انجمن قرار بدی ؟
ممنون
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : پیش به سوی E3

والا آدم می مونه کدوم کنسول را بخره هر کدوم مزیت ها و معایبی دارند ؛ آقای A German Person دوست عزیز لطف می کنید یک بررسی ویژه از این دو کنسول را هم در انجمن قرار بدی ؟ممنون
-> هدف ما همین است ؛ حتماً سعی می کنیم این کار را انجام دهیم ! ازنظرتون ممنونم .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا