پرونده‌ی بازی پیش به سوی E3

  • شروع کننده موضوع Java.Her
  • تاریخ شروع
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : پیش به سوی E3

سرنوشت چنین است ...

بازی بسیار زیبای Destiny (سرنوشت ) یک بازی علمی- تخیلی در سبک اکشن اول شخص است که وقایع داستانی آن به آینده ی زمینِ متروک خواهد رفت ؛ جایی که تنها یک شهر محصور شده همچنان به حیات خود در این سیاره ادامه می دهد . بازی کنندگان در بازی با دشمنان و غارتگاران سیاره خود مواجه می شوند که سیاره ی مادری ما را اِشغال کرده اند ؛ در آن زمان سیارات منظومه ی شمسی که پیش از این متعلق به ما بود را از دست داده ایم و اکنون با دشمنانی رو به رو هستیم که هر روز قوی تر از قبل می شوند . حالا یک انتخاب پیش روی ماست ؛ اینکه در پشت دیوارهای شهرمان پنهان شویم و یا اینکه بر طبق سرنوشت خود عمل کرده و با دشمنان مبارزه و آنها را نابود کنیم !





داستان بازی بسیار جذاب است و تا اینجا از جنبه های مختلف گرافیکی و بصری ، تنوع شخصیت های نمایش داده شده و فضا ها و محیط های مختلف بازی عالی است ؛ البته هرچه باشد این بازی توسط بانجی (خالق بازی Halo ) و اکتیویژن ( از سازندگان سری بازی Call of duty ) در حال ساخت است و قطعاً این انتظار از آن ها می رود که این چنین بازی بسازند ! آنطور که اعلام شده این بازی در سال آینده ی میلادی عرضه خواهد شد گرچه در حال حاضر اطلاعاتی از زمان دقیق انتشار آن در دست نیست اما عرضه ی بازی برای کنسول های نسل حاضر (PS3 وXbox 360 ) همچنین Xbox one و PS4 تایید شده است .



-> در اینجا می توانید جدیدترین تریلر این بازی را که در E3 2013 به نمایش در آمده است ، تماشا کنید :







 
آخرین ویرایش:
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : پیش به سوی E3

آینه ی خُرد شده !

قسمت دوم بازی Mirrors Edge ، هفته ی گذشته در E3 2013 رسماً رونمایی شد ! این بازی که EA انتشار آن را بر عهده دارد با آخرین نسخه ی موتور داخلی این شرکت Frostbite 3 ساخته خواهد شد . پس، از همین حالا هم می توان گفت این بازی گرافیک بسیار بالایی دارد ! بازی در سبک اول شخص ماجراجویی و به صورت Open world (یعنی بازیهایی که به گیمرها اجازه ی آزادی عمل و گشت وگذار آزادانه در محیط بازی را می دهند) و در مجموع به قسمت قبلی خود وفا دار خواهد ماند و همچون قسمت قبلی که در سال 2010 عرضه و نمرات نسبتاً خوبی به دست آورده بود ، شخصیت اصلی بازی فِیت (Faith) با حرکات اکشن و سریع خود بازی را به پیش خواهد بُرد !

do.php


هنوز اطلاعاتی درباره ی زمان تکمیل شدن این بازی نداریم ! دایس اعلام کرده Mirror's Edge 2 هر وقت آماده شود، خواهد آمد ! اما حداقل مطمئن هستیم که این بازی برای Xbox one ، PS4 و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد . در اینجا می توانید اولین ( و فعلاً تنها ) پیش نمایش منتشر شده از این بازی را ببینید ( پیشنهاد می کنم این تریلر را از دست ندهید ! )




[aparat]MciRW[/aparat]​


 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا