چارهاندیشی برای حفره خطرناک اندروید بعد از ۴ سال

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
تصویر: http://barsam.ir/wp-content/uploads/2013/07/Dangerous-hole-android.jpg پس از اعلام وجود حفرهای در سیستم عامل اندروید که ۹۹ درصد محصولات...








Dangerousholeandroid-1.jpg

پس از اعلام وجود حفرهای در سیستم عامل اندروید که ۹۹ درصد محصولات مجهز به آن را آلوده میکند، گوگل سرانجام وصلهای برای حل مشکل عرضه کرد.
به نقل از فارس، حفره یاد شده چهار سال در سیستم عامل اندروید وجود داشته و به هکرها امکان میدهد به هر وسیله ای که مجهز به اندروید باشد نفوذ و از آن سوءاستفاده کنند.
آسیب پذیری یاد شده اولین بار توسط موسسه امنیتی Bluebox Security کشف شد. حفره مذکور تا بدان حد خطرناک بود که هکرها با استفاده از آن میتوانستند هر برنامهای را به بدافزار آلوده و آن را کماکان به عنوان برنامهای قابل تایید و پاک به کاربران عرضه کنند.مشکل مذکور در کلیه نسخههای سیستم عامل اندروید از نسخه ۱٫۶ به بالا وجود دارد و ۹۰۰ میلیون ابزار الکترونیک را در سراسر جهان تهدید میکند. متخصصان امنیتی به کاربران اندروید توصیه کردهاند از بارگذاری برنامههای جدید و مشکوک از منابع نامعتبر و ناشناخته جدا خودداری کنند.کاربران همچنین میتوانند از قابلیت Verify Apps در نسخه ۴٫۲ سیستم عامل اندروید برای تایید محتوای هر برنامه استفاده کنند. تاکنون موردی از آلودگی به این بدافزار در برنامههای فروشگاه آنلاین گوگل موسوم به گوگل پلی مشاهده نشده است.




منبع : میهن دانلود
 
MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : چارهاندیشی برای حفره خطرناک اندروید بعد از ۴ سال

شوما اون حفره را به من نشان بده اول
ما خودمون پر میکنیمش :دی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا