چرا رسول خادم به کشتی ایران بازنگشت؟

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
چرا رسول خادم به کشتی ایران بازنگشت؟


1605.jpg

مدیر تیم های ملی کشتی با حضور در خبرگزاری فارس درباره شرایط امروز کشتی، انتخابات فیلا و فدراسیون کشتی و مسائل روز ورزش اول کشور مسائلی را مطرح کرد.

فارس: رسول خادم، مدیر تیم های ملی کشتی و مسئول فنی تیم ملی کشتی آزاد پس از بازگشت از المپیک لندن انتقادات زیادی را شنید و سکوت کرد.

انتقادهای زیادی به مرد سرد و گرم چشیده کشتی ایران وارد شد و بسیاری به خاطر نتایج نه چندان مطلوب کشتی آزاد در المپیک و به خصوص نحوه ورودش به کشتی پیش از المپیک به او تاختند.

خادم که به قول خودش در این سال ها "کتک خورش ملس شده است" زیاد اهل صحبت کردن نیست و ترجیح می دهد کارش را با عملش ثابت کند. وی که این روزها حسابی درگیر مسئولیت هایش در شورای شهر است دعوت خبرگزاری فارس را پذیرفت و بسیاری از ناگفته هایش را بازگو کرد، هر چند که مقداری از این ناگفته ها با اصرار وی قابل انتشار نیست و به رسم امانت نزد ما باقی خواهد ماند. خواندن گفت وگوی نابغه کشتی ایران و پرافتخارترین کشتی گیر کشورمان پس از انقلاب اسلامی خالی از لطف نیست.

گفت وگوی رسول خادم با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را در زیر می خوانید:

* با بلاتکلیفی کشتی فرصت ها را از دست می دهیم

فارس: آقای خادم اوضاع کشتی چطور است؟ شرایط را چطور می بینید؟

نمی توان زیاد با قاطعیت در این باره صحبت کرد. برخی بلاتکلیفی ها بدون شک در روند کشتی اثر منفی خواهد داشت چون فرصت ها را از دست می دهیم به خصوص در حوزه فنی که زمان را برای کار کردن از دست می دهیم.

امسال هم که اسفندماه جام جهانی را در ایران داریم؛ در کشتی فرنگی قهرمان المپیک هستیم و طبیعی  است تیم های شرکت کننده برای پیروزی مقابل قهرمان المپیک به ایران می آیند. در کشتی آزاد هم با توجه به شرایطی که برای ایران و روسیه در المپیک پیش آمد و با وجود شایستگی، قهرمانی و عناوین برتر به تیم های دیگر رسید طبیعی است که به دنبال جبران در جام جهانی باشند. انتظار هم می رود این دو تیم رقابتی جدی را فارغ از نتایج المپیک در این رقابت ها با هم و با تیم های آذربایجان و امریکا داشته باشند.

از همه مهم تر انتظاری است که مردم با توجه به میزبانی کشورمان دارند که البته من هم در چند ماه اخیر تلاش کرده ام این انتظار تا حد ممکن بیشتر هم شود، هر چند که شاید از نظر مدیریتی زیاد منطقی نباشد چون معتقدم جایگاه کشتی در کشور ما فراتر از یک رشته ورزشی است. اگر کشتی با جایگاه ملی و باستانی که در کشور ما دارد، جایگاه فرهنگی خودش را حفظ کند، می تواند بر سایر رشته های ورزشی هم اثرگذار باشد هر چند که بالا بودن انتظارات مردم برای مدیران فنی وقت، قطعاً هزینه های مدیریتی سنگینی را داراست.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا