چسب زدن پس از جراحی بینی

M

minomani

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
چگونه بینی خود را بعد جراحی بینی (رینوپلاستی) چسب بزنیم؟
1- ابتدا به حمام می رویم و چسب ها را با آب می شوییم . هنگام شستشو دقت می کنیم چسب ها را نکنیم فقط با آب فراوان محل را می شوییم و می گذاریم چسب ها کاملاً خیس شود. سپس به دقت در حالی که آب روی صورتمان می آید چسب ها را می کنیم هنگام برداشتن چسب ها باید از آسیب و خونریزی زیر جلدی جلوگیری کنیم.
2- سپس جراح پلاستیک بینی به دقت محل را خشک می کنیم. بعضی اوقات به علت وجود چسب، پوست چرب می شود. می توانیم کمی محل را الکل بزنیم و بگذاریم خشک شود تا چربی پوست از بین برود و جوشها کم شود.
3- چسب باریک بینی از نوع میکروپور آلمان تهیه می کنیم و بعد به ابعاد دو و نیم سانتی متر به دقت می بریم. همچنین چهار برش به طول 15 سانتی متر تهیه می کنیم. حالا میتوانیم اقدام به چسب زدن کنیم.
2cfacd4a6bddaec481c2962dba385b05.jpg
4- ابتدا از بالای بینی شروع به چسب زدن می کنیم، هنگامی که پشت بینی را چسب می زنیم دقت می کنیم چسب بعدی پنجاه درصد چسب قبلی را بپوشاند. دو لایه چسب از بالا به سمت نوک بینی طبق ترتیب ارایه شده می زنیم .
5- حالا نوبت چسب نوک بینی است، چسب 15 سانتی متری را طوری در دو طرف بینی می زنیم که در نوک بینی بتوانیم بینی را کاملاً جمع کنیم و حتماً سعی می کنیم به سمت بالا کمی بینی را سر بالا کنیم. دو بار در دو محل کمی متفاوت این کار را انجام می دهیم و بعد آن با یک چسب 15 سانتی متری نوک بینی را به بالا می کشیم. حالا تنها کار مانده مرتب کردن چسبها و چیدن اضافات آن است.
b700ae4d5bf84a951b04feb50c3320df.jpg

6- یادتان باشد در جراحی بینی (رینوپلاستی) چسب زدن بسیار مهم است و بهتر است به مدت دو ماه هفته ای دو بار زیر نظر پزشکتان چسب بزنید.حمام کردن پس از جراحی بینیدر هفته اول بعدجراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی) به علت گچ و چسب و پانسمان به هیچ وجه نباید پانسمان خیس شود چون چسبها بالا می آیند و ارزش خود را از دست می دهند، لذا در هفته اول پس از عمل بینی از دوش تلفنی و وان برای شستن از گردن به پایین استفاده می شود.
قبل از مراجعه به پزشک در پایان هفته اول به منظور خروج پانسمان و چسب زدن باید بیمار حمام برود و کاملاً صورت و سر را با شامپو بشوید و حتی روی چسبها آب بریزد تا آماده برداشتن در مطب توسط پزشک شود.
بعد از چسب زدن توسط پزشک، بیمار میتواند به طور معمول حمام کند. منتها بعد از حمام وخیس خوردن چسبها آنها را به آهستگی خارج کند ومجدداً طبق دستورالعمل ارائه شده چسب بزند. تاکید میکنم چسب زدن دقیق هفته ای دو بار در مطب توسط جراح بینی تا دو ماه ضروری است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا