چه ورزشهایی باعث لاغری میشوند؟؟؟؟؟

  • شروع کننده موضوع sofia
  • تاریخ شروع
S

sofia

کاربر تالار
کاربر تالار
با اینکه کم کردن وزن یک فرمول اسرارآمیز دارد (به همین سادگی: باید بیشتر از مقداری که کالری مصرف میکنید، کالری بسوزانید)، اما روشهای هوشمندانهتر و سریعتری هم برای رسیدن به اهدافتان وجود دارد. یکی از این ورزشها یا ترکیبی از چند مورد را به طور منظم انجام دهید و خو***ن شاهد پایین آمدن سریع وزنتان باشید.

1. کیکبوکسینگ: 800 کالری در هر ساعت
کیکبوکسینگ ورزشی بسیار عالی است که روی کل بدن کار میکند چون باید از همه گروههای عضلانی اصلی بدن استفاده کنید و تمرینات اینتروال را هم شامل میشود. ضربان قلب شما چندین بار درطول جلسه تمرین بالا رفته و ثابت میشود که برای کم کردن وزن بسیار عالی است.

2. دوچرخهسواری یا اسپینینگ: 700 کالری در هر ساعت
با شرکت در کلاسهای اسپینینگ یا دوچرخه سواری در هوای آزاد تا 700 کالری در ساعت بسوزانید. فقط باید دقت کنید که در ساعت 22 تا 25 کیلومتر راه بروید تا 700 کالری را کامل بسوزانید.


3. زومبا: 500 کالری یا بیشتر در هر ساعت
چه کسی فکر میکرد که با یک ساعت رقصیدن بتواند همچنین نتیجهای بگیرد؟ این نوع رقص لاتین که از اصول و قواعد اینتروال و تمرینات استقامتی بهره میگیرد، متابولیسم شما را تاحد قابلتوجهی بالا میبرد. اما در این مورد هم مثل هر برنامه تناسباندام دیگر، مقدار کالری مصرف شده، برحسب سن، جنسیت، وزن، سطح تناسباندام کنونی، و شدت تمرین در افراد مختلف متفاوت است. بااینحال مفرح بودن این تمرین همراه با فواید زیادی که برای کاهش وزن دارد آنرا به یکی از محبوبترین ورزشها تبدیل کرده است.


4. طناب زدن: 780 کالری در هر ساعت
فقط 10 دقیقه زمان دارید؟ با این وقت کم هم میتوانید کالریسوزی کنید. این فعالیت که باعث میشود در هر 10 دقیقه 130 کالری بسوزانید، برای لاغری بسیار موثر است. برای سوزاندن همین میزان کالری باید با سرعت 8 دقیقه در مایل بدوید. به همین دلیل طناب زدن روش بسیار خوبی برای شروع یک برنامه وزشی برای تناسباندام برای آندسته از افرادی است که استقامت لازم برای حفظ سرعت بالا در دویدن به مدت طولانی را ندارند. ماهیت این فعالیت به طریقی است که علاوه بر کالری سوزی بر توده استخوانی خود افزوده و سلامت استخوانهایتان را هم بالا میبرید.


5. استپ ایروبیک: 600 کالری در هر ساعت
کلاسهای استپ ایروبیک کلاسهایی بسیار قوی و پرتاثیر است که به کالریسوزی و لاغری کمک شایانی میکند. تعداد کالریهایی که میسوزانید به مقدار بلندی استپ هم بستگی دارد اما یک استپ 15 سانتیمتری کمک میکند تا 600 کالری در یک ساعت بسوزانید.


6. دو: 650 کالری در هر ساعت
یک فرد 65 کیلوگرمی یا سرعت 10 دقیقه در مایل برای یک ساعت تا 650 کالری می سوزاند. اما اگر تازهکار باشید، دویدن پشتسرهم برای یک ساعت کاری بسیار دشوار است. میتوانید با استفاده از اینتروالهایی از راه رفتن در فواصل دویدنها کمکم قدرت قلبی-عروقی خود را بالا ببرید. بعنوان مثال، سه دقیقه بدوید، یک دقیقه راه بروید. اینکار استقامت شما را افزایش میدهد. و باعث چربی سوزی در بدن شما میگردد.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا