چگونه از دست زامبی ها جان سالم به در ببریم؟

.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
گر واقعاً زامبی ها وجود داشته باشند و روزی به شهر شما حمله كنند، باید چه كار كنیم؟ از آنجایی كه ما بازیكن ها با این موجودات دوست داشتنی آشنا هستیم و در بازی های گوناگون پذیرایی جانانه ای از آن ها كرده ایم، بهتر از سایرین می توانیم با آن ها مقابله كنیم.


699.jpg



كار تیمیمنبع: Left 4 Dead
تصور كنید که در خیابان به دیواری تكیه داده اید و ناگهان یك زامبی را می بینید كه وسط خیابان در حال حركت كردن است. پیشنهاد ما این است كه سریع به مردم دیگر ملحق شوید و كینه ها را كنار گذاشته و در كنار هم به یك هدف فكر كنید. به هر قیمتی كه شده، نجات پیدا كنید. مسلماً وقتی یك زامبی ناگهان از تاریكی و از پشت سر به شما حمله می كند، یك هم تیمی فقط می تواند جان شما را نجات دهد و یا
وقتی زمین خورده اید، هوای شما را داشته باشد. Left 4 Dead به خوبی این پیغام را می رساند، خصوصاً اگر روی درجات سختی بالا بازی كنید.
700.jpg



هنر ذخیره كردنمنبع: Dead Island
غذا، آب، تجهیزات پزشكی و موارد دیگر این روزها خیلی معمولی هستند، ولی وقتی بر و بچه های زامبی حمله كنند، آن ها حكم طلا را دارند. در Dead Island خیلی مهم است كه همانند دیوانه ها هر چیزی كه دم دست می بینید، بردارید، چون نمی دانید تا چه زمانی دوباره به این تجهیزات برمی خورید. هر چیز بدرد بخور یا پولی که مشاهد كردید، بردارید، چون خدا می داند در چنین موقعیتی انسانیت كجا می رود و شاید هم یك دفعه زامبی ها از بین رفتند و دنیا به حالت عادی بازگشت و این نكته می تواند خیلی كمكتان كند تا با پولی كه از جیب مردم مرده زده اید، زندگی خود را سر و سامان دهید. همچنین شما می توانید با چنین پولی در حین حمله زامبی ها سلاح های مناسبی برای نجات یافتن بخرید.
701.jpg



یك پناهگاه امن بسازیدمنبع: Call of Duty: World at War
اگر فردا زامبی ها هم قصد تسخیر زمین را داشتند، چه جایی بهترین پناهگاه است؟ پنهان شدن در زندان و خانه های محكم خوب است، ولی این زامبی های بی مغز باهوش تر از آن هستند كه فكر می كنید! در Zombie Mode بازی Call of Duty شما باید مكان هایی كه زامبی ها از آنجا وارد می شوند را با میخ و تخته محكم كنید و اگر در انجام این كار موفق نشوید در كمتر از یك دقیقه خوراك زامبی ها خواهید شد. زمان بندی بین كشتن زامبی ها و زدن میخ خیلی مهم است و باید تمركز خود را بالا ببرید، چون دستپاچه شدن عامل اصلی مرگ است. باید سعی كنید زامبی ها را آرام كنید. رفتن به طبقه دوم و نابود كردن پله ها هم ایده خوبی است.

702.jpg



چراغ قوه را فراموش نكنیدمنبع: Silent Hill
اگر زامبی ها به یك شهر كوچك و حومه ای حمله كنند، مطمئن باشید اولین موضوعی كه گریبان گیر شما می شود، قطع شدن برق است و چنین موقعی است كه چراغ قوه شما بهترین دوستتان می شود. در بیشتر بازی های زامبی دار، چراغ قوه در بیشتر مواقع روشن است، نمونه سری Silent Hill. چراغ قوه هایی كه به لباس وصل می شوند، خیلی خوب هستند و دست و پا گیر شما نمی شوند و همیشه هم جلوی پایتان را روشن می كنند. هر چند من به شخصه تا به حال چنین چراغ قوه هایی را در دنیای واقعی ندیدم! البته زیاد هم به Silent Hill تكیه نكنید، چون به طور اعجاب انگیزی چراغ قوه های این سری بازی ها باتری نمی خواهند، ولی اگر همانند Alan Wake چراغ قوه شما واقعی بود، همیشه به دنبال باتری باشید، حتی باتری های ساعت ها و وسایل برقی را هم بردارید و در جیب خود بگذارید. مطمئن شوید از باتری های خارجی هم استفاده می كنید!

703.jpg



ذخیره مهماتمنبع: Resident Evil
تصور كنید زامبی ها حمله كردند و ناگهان شما یك Handgun كنار دستتان می بینید كه 6 تا 15 تیر در خود زخیره می كند و تعداد زامبی هایی كه به شما حمله می كنند هم خیلی زیاد است. شما به مهمات زیادی برای مقابله با آن ها نیاز دارید. اگر یك تازه كار باشید، سرتان را پایین انداخته و همینطور شلیك می كنید، ولی اگر یك حرفه ای باشید به اطراف با دید دیگری نگاه می كنید، چون ممكن است هر جایی یك بسته مهمات باشد و باید حواستان باشد كه بی هدف شلیك نكنید. هر چند این موضوع را در دنیای واقعی باید در نظر گرفت كه اسلحه ها صدا تولید می كنند. ایجاد صدا، زامبی ها را متوجه شما می كند و آن ها شما را می كشند، پس قبل از این كه دستتان روی ماشه برود این موارد را در نظر بگیرید، چون دنیای واقعی توسط Capcom ساخته نشده است!

704.jpg



هدف گیری دقیق
منبع:House of the Dead
اگر مجبور شدید از اسلحه استفاده كنید، بهتر است مطمئن شوید كه هدف گیری دقیقی دارید. قانون اصلی در كشتن یك زامبی این است كه سر او را هدف بگیرید، مغز وی را درآورده و او را برای همیشه خلاص كنید و تمام این موارد با همان شلیك دقیق بدست می آیند. بازی House of the Dead مصداقی بر این موضوع است. همچنین در همان Resident Evil هم چنین موضوعی خیلی مهم است و در حقیقت یكی از راه های ذخیره مهمات، هدف گیری دقیق است.

705.jpg


یك دوربین همراه خود داشته باشید
منبع: Dead Rising
چه كسی فكرش را می كرد كه دوربین عكاسی روزی به یك سلاح علیه زامبی ها تبدیل شود؟ فرانک وست (Frank West) از Dead Rising فكرش را می كرد. اگر فكر می كنید که به اندازه كافی نیرومند نیستید تا از چنین هجومی جان سالم به در ببرید، حداقل چند عكس از زامبی ها بگیرید. این كار باعث می شود بعداً روی آن ها تحقیق كنید و خود را نیرومند كنید. در ضمن فلش دوربین باعث كند شدن حركت آن ها هم می شود. پس حواستان باشد که عكس های خانوادگی خود را از روی حافظه دوربینتان پاك كنید و چند عكس یادگاری با دوستان آدم خوار بگیرید.

706.jpg


از هر وسیله ای استفاده كنید
منبع: Plants vs. Zombies
واقعاً لازم نیست خیلی به این كه كدام وسیله بهتر است، فكر كنید. زامبی ها اهمیتی نمی دهند، پس شما هم نباید اهمیتی بدهید. هر چیزی كه می تواند به سمت زامبی ها پرت شود، اسلحه خوبی است. Plants vs. Zombies هم تبعیض قائل نمی شود و شما می توانید حتی از گل آفتابگردان و قارچ هم استفاده كنید. وسایل باغبانی هم می تواند كمك یار شما باشد، پس قوه تخیل خود را به كار بیندازید.

707.jpg

نویسنده: حمیدرضا نیکوفر
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
داغون زامبی ها که از آسمون نمی افتند که یهو به شهر حمله کنند اونها آدمهایی هستند که بر اثر حملات میکروبی ویاشیمیایی دچار جهش یا بیماری شده اندو از پس کشتن ما بر نمی آیند و در بهترین حالت فقط میتوانند به سختی راه بروند باید به آنها کمک کنیم وآنها را نجات بدهیم آنها دوستان ، همکلاسیان ،بستگان و آشنایان و همکاران و یا رهگذران دیروز اند خیلی سریع باید انها را به مراکز درمانی رساند ...
 
آخرین ویرایش:
.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
این روش هایی که گفته بر اساس بازی های رایانه ایی هست
تو اون بازی های رایانه ایی هم فقط باید بکشیشون :37868:
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا