چگونه بلیت جام جهانی را بخریم ؟

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
عزیزانی که قصد خرید بلیت جام جهانی را دارید . از طری این آموزش میتوانید به راحتی برای خرید بلیت جام جهانی اقدام نمایید . دقت داشته باشید این آموزش توسط سایت فدراسیون فوتبال تهیه و منتشر شده است و پرشین بکس منتشر کننده آن می باشد .

1- به سايت فيفا به آدرس Fédération Internationale de Football Association (FIFA) - FIFA.com مراجعه کنيد.

2- به قسمت Ticketing مراجعه و گزينه Apply fo Tickets را انتخاب کنيد.

3- اگر قبلا به عضويت فيفا درآمده ايد در قسمت Member Log-in اطلاعات درخواستي را وارد کرده و در غير اين صورت براي عضو شدن در سايت فيفا نام، نام خانوادگي و آدرس ايميل خود را در قسمت Create your FIFA.com account وارد کنيد و کليد Being Registration را کليک کنيد.

4- در صفحه بعد (Step 1: create your ticketing ID) تاريخ تولد، جنسيت و رمز عبور مورد نظر خود را وارد کنيد.

5- در قسمت Step 2 نام کشور محل اقامت خود (ايران) را وارد کنيد يک نام با مشخصات ذيل براي خود انتخاب کنيد: شامل حروف a تا z، اعداد ، خط تيره ، آندرلاين، نقطه به نحوي که حداقل 6 تا حداکثر 12 کاراکتر داشته باشد.

6- در مرحله بعد يعني Step 3 تصوير داده شده را وارد کرده و جهت ثبت درخواست، مي بايست قوانين و مقررات فيفا را قبول کنيد، براي اينکار مربع پايين صفحه را تيک زده و سپس کليد Register را فشار دهيد.

7- در صورتي که مراحل را به درستي پشت سر گذاشته باشيد يک ايميل به آدرس که قبلا قيد کرده بوديد فرستاده مي شود و لينک فعال کردن عضويتتان برايتان ارسال مي شود.

8- روي لينک داده شده کليک کنيد تا وارد صفحه اي شويد که در قسمت پايين سمت چپ آن يک کليد با عنوان Continue وجود دارد، اين کليد را فشار دهيد تا به مرحله بعد راه يابيد.

9- در صفحه اي که باز مي شود 5 مرحله خريد بليت مسابقات به طور خلاصه توضيح داده شده اند. اين 5 مرحله عبارتند از: انتخاب مسابقه/ مسابقاتي که مايل به تماشاي آنها هستيد، انتخاب نوع بليت براساس دسته بندي آنها از نظر قيمت و موقعيت صندلي ها در ورزشگاهها ، ثبت اطلاعات شناسايي فردي، ثبت اطلاعات پرداختي مثل شماره حساب و... و ارسال درخواست. در پايين همين صفحه کليدي به نام Apply for tickets/ my ticket account وجود دارد اين کليد را فشار دهيد تا وارد مرحله بعد شويد.

10- در پنجره اول صفحه بعد ابتدا مجددا از شما پرسيده مي شود که آيا ساکن برزيل هستيد يا خير. اگر خير، گزينه اول و اگر بله گزينه دوم را علامت بزنيد . در پايين صفحه شرايط و ضوابطي که جهت حضور براي تماشاي مسابقات مي بايست رعايت شوند در سه قسمت توضيح داده شده است: قوانين و مقررات عمومي مربوط به بازيها، قوانين مربوط به حضور در استاديوم ها و قوانين مربوط به فروش بليت ها. با حرکت دادن Scroll سمت راست هر يک از اين سه پنجره و مطالعه موارد، علامت سمت چپ هر پنجره به نشانه پذيرش موارد از جانب شما به رنگ سبز درآمده و شما مي توانيد کليد پايين صفحه را (همه موارد را مطالعه کرده و قوانين را مي پذيرم) براي رفتن به مرحله بعد کليک کنيد.

11- در صفحه بعد ابتدا مسابقه اي را که مايل به تماشاي آن هستيد انتخاب و سپس براساس قيمت بليت ها، بليت مورد نظر خود را انتخاب کنيد. سپس تعداد بليت هاي مورد نياز خود را مشخص و کليد Add to shopping cart را بزنيد.

12- پس از آن يک پيغام براي شما ارسال مي شود که: «تا اين مرحله را با موفقيت به ثبت رسانده ايد، در صورتي که همه بليت هاي مورد نظرتان را انتخاب کرده ايد وارد مرحله بعدي شويد، در غير اين صورت دوباره به صفحه قبلي بازگشته تا باقي انتخاب هاي خود را انجام دهيد.»

13- چنانچه وارد مرحله بعد مي شويد ملاحظه مي کنيد که در اين صفحه کليه اطلاعات فردي از جمله مليت، محل سکونت، شماره پاسپورت، تاريخ تولد، آدرس دقيق، شماره تماس و... از شما درخواست مي شود توجه داشته باشيد که پر کردن خانه هاي ستاره دار الزامي است. سپس نحوه دريافت بليت هايتان را انتخاب کنيد، همانطور که ملاحظه مي کنيد براي اين منظور دو روش در نظر گرفته شده است: گزينه اول تحويل از طربق پست با قبول هزينه هاي ارسال بليت توسط متقاضي و گزينه دوم تحويل حضوري بليت ها در محل برگزاري مسابقه مورد نظر.

14- در انتها تعداد بليت ها، قيمت و نام مسابقه يا مسابقاتي که بليت آنها را درخواست کرده ايد مجددا نماشي داده مي شوند تا از انتخاب خود مطمئن شويد. در صورت صحيح بودن، موارد، کليد Validate and Continue را فشار دهيد تا براي پرداخت وارد مرحله بعدي شويد.

15- در اين مرحله کليه اطلاعات بانکي درخواست شده را مي بايست وارد کنيد. در صورت تکميل بودن موارد درخواستي، در آخرين مرحله درخواست شما براي ارزيابي و پذيرش توسط فيفا ارسال مي شود.
 
NIKE

NIKE

پکر!؟
مدیر بازنشسته
پاسخ : چگونه بلیت جام جهانی را بخریم ؟

ممد یه بلیت واسه من بخر بعدن باهات حساب میکنم :دی
 
killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
پاسخ : چگونه بلیت جام جهانی را بخریم ؟

اونوقت از بانک های ایرانی هم میشه خرید کرد یا باید حساب های خارجی مثل مستر کارت و ... داشت ؟
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : چگونه بلیت جام جهانی را بخریم ؟

اونوقت از بانک های ایرانی هم میشه خرید کرد یا باید حساب های خارجی مثل مستر کارت و ... داشت ؟

نه دیگه فقط خارجی یا بین المللی:))
 
Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
پاسخ : چگونه بلیت جام جهانی را بخریم ؟

بخرم یا نخرم مساله ای نیست
مساله اینه...............

مسترکارتم اعتبار نداره دیگه والا میدادم مستفده اش کنید
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا