اختصاصی چگونه بپذیریم که کامپیوترمان اهسته است ؟!

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
با سلام؛

قطعا شما که دارید این مطلب رو میخونید از اینترنت DSL با dial-up استفاده می کنید ، اما صبر کافی برای لود شدن صفحات و پاسخگویی سیستم را ندارید ؟! گاهی اوقات باید بپذیرید که همه چیز ایده آل نیست و کامپیوتر شما هم سریعترین کامپیوتر دنیا نیست !

1. همانند سربازان پشت تیربار، بر روی همه چیز کلیک نکنید!
کلیک کردن مداوم باعث سردرگم شدن رایانه شما می شود ، نتیجه این سردرگمی رایانه هم معطل ماندن شماست ! سعی کنید از رایانه تان در حد توان آن استفاده نمایید . از ابتدا قبل از کلیک بر روی فایل مورد نظر هدف خود را مشخص کنید تا بندانید به دنبال چه چیزی هستید . مورد دیگری که میتواند به شما کمک زیادی نماید فهرست بندی و ترتیب دست مطالبتان می باشد ، اگر ترتیب مطالبتان و ساختار درایو ها شکل مناسبی داشته باشند کلیک های بیهوده از بین خواهند رفت .

2. فایل های بیهوده را حذف کنید
از عنوان مشخص است ! فایل بیهوده چرا باید در رایانه شما باشد ؟! فایل های بیهوده نباید جایی در سیستم شخصی شما داشته باشند ، چون بیهوده هستند (!) در حقیقت هر فایلی که در رایانه شما وجود دارد باعث افزایش پردازش های خاص می شود . فایل های موجود در سطل زباله و همچنین صفحه دسکتاپ هم عامل مهمی برای کندی رایانه می باشند .

3. سخت افزار جدید برای رایانه خود بخرید
در ارسال های گذشته در رابطه با ارتقای رایانه توضیح داده بودیم ... اگر قطعه ای از رایانه شما معیوب شده است باید سریعا تعویض شود . اما فقط معیوب شدن نباید شما را به سمت فروشگاه های قطعات رایانه بکشناند ! گاهی برای ارتقای رایانه هم نیاز داریم سری به فروشگاه ها بزنیم و مطابق با نیاز های خود دست به ارتقای سیستم کامپیوتر خود بزنیم .

4. ویدئو ها را فراموش کنید
اگر از اینترنت dial-up استفاده می نمایید باید ویدئو های انلاین را فراموش کنید ( هر چند در ایران DSL هم برای تماشای انلاین گزینه مناسبی نیست :) ) روشن گذاشتن رایانه برای تماشای یک فیلم چند دقیقه ای تا زمان لود شدن فیلم کار درستی نمی باشد . شما میتوانید بدون فیلم زنده بمانید !

موفق باشید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا