چگونه صاحب رتبه یک گوگل شویم؟

J

javiid

کاربر تالار
کاربر تالار
همان طور که می دانید داشتن جایگاه خوب در گوگل می تواند به موفقیت شما در کسب و کار اینترنتی تان کمک بسیاری کند. با داشتن رتبه خوب در گوگل می توانید ترافیک بالایی را در روز برای سایت خود دریافت کنید. اگر رتبه یک گوگل در کلمه کلیدی مورد نظرتان باشید مسلما کسب و کار خود را متحول کرده اید و ترافیک فوق العاده را می توانید دریافت کنید و در نتیجه می توانید مشتری های بیشتری را برای سایت خود جذب کنید.

در این مقاله قصد دارم درباره چگونگی کسب رتبه یک گوگل صحبت کنم و مواردی که به شما کمک می کند تا سایتتان به رتبه اول گوگل بیاید را عنوان کنم و توضیحاتی را راجع به آن ها بهتون بگم.



چرا در گوگل رتبه نداریم؟

قبل از هر چیز باید این مورد را بررسی کنید که چرا اصلا رتبه ای در گوگل ندارید یا اینکه نسبت به رقبای خود در جایگاه بدتری قرار دارید.

برای اینکار ابتدا باید سئوی محتوای سایت خود را بررسی کنید. فاکتورهای مهمی در سئوی محتوا مد نظر است که اگر به آنها بخواهم اشاره کنم مواردی مثل طول محتوا،تعداد لینک های داخلی در محتوا، استفاده از تگ های H1,H2,H3 ، خوانایی محتوا، عنوان محتوا و موارد دیگر شامل آن می شود.

در گام بعدی باید رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید. باید بفهمید رقبایتان از چه کلمات کلیدی استفاده کرده اند، مقالات و محتوای سایت آن ها به چه صورتی است، تعداد بک لینک ها و کیفیت آن ها را بررسی کنید، تعداد لینک های داخلی در محتوای سایت و مواردی که جزء بررسی رقبا است را حتما مورد بررسی قرار دهید.

نکته بعدی فعالیت شما در شبکه های اجتماعی است که باز هم تاکیید می کنم فعالیت و بازاریابی در شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید و سعی کنید همیشه فعالیت در شبکه های اجتماعی شما ادامه دار باشد. فعالیت شما در شبکه های اجتماعی برای گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است.

از همه مهمتر بک لینک های سایت شماست که باید بررسی کنید که بک لینک های سایت شما تا چه حدی با کیفیت و با اعتبار است. بک لینک از سایت های با آتوریتی بالا و مرتبط با سایت شما به سئوی سایت شما کمک به سزایی می کند.

نکته بعدی که باید بررسی کنید مشکلات فنی سایت است. سعی کنید سایتتان در هر شرایطی به خوبی کار کند و برای بازدیدکنندگان به راحتی قابل دسترس باشد. سرعت بارگذاری سایت و همیشه بالا بودن سایت نکته ی مهمی است در تاثیر بالایی در سئوی سایت شما دارد.





1.نوشتن محتوا و سئوی آن
محتوا نوشتن صحیح و با کیفیت از موارد مهمی است که حتما باید رعایت کنید. در نوشتن محتوا باید به این نکته توجه کنید که در عنوان آن حتما کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد. کلمات کلیدی مورد نظر شما در پاراگراف اول و در طول محتوا به خوبی و به اندازه کافی تکرار شده باشد. استفاده از تگ های H1 و H2 به اندازه کافی بسیار مهم است. تعداد لینک های داخلی یعنی همان لینک هایی که به صفحات و مقالات دیگر سایت است باید به اندازه کافی در هر محتوا و نوشته سایت خود رعایت شود.



2.انتخاب کلمه کلیدی مناسب
در انتخاب کلمه کلیدی مناسب برای سایت و کسب و کار خود بیشتر وقت بگذارید. کلمات کلیدی رقبای خود را به خوبی بررسی کنید و سعی کنید طول کلمات کلیدی خود بیشتر یا کمتر از رقبای خود باشد. به این صورت که یک فرق کوچکی بین کلمات کلیدی شما و رقبایتان باشد. به اندازه کافی از کلمات کلیدی مورد نظر خود در محتوا و مقالات سایت خود استفاده کنید. سعی کنید حتما کلمه کلیدی مورد نظر خود را در عنوان سایت به کار ببرید. در هر مقاله حداقل یک بار کلمه کلیدی مورد نظر خود را به آدرس صفحه اول سایت خود لینک کنید.



3.بک لینک با کیفیت
بسیاری از دوستان فکر می کنند محتوای اختصاصی و با کیفی حرف اول و آخر را در سئوی سایت می زند. ولی باید بگم که واقعا این طور نیست. شما هر چقدر هم که محتوای با کیفیت داشته باشید اگر بک لینک با کیفیت نداشته باشید هیچ موفقیتی در سئو ندارید. بک لینک با کیفیت موجب بدست آوردن اعتبار بسیار زیادی از سمت گوگل برای شما می شود. از ویژگی های بک لینک با کیفیت میشه به مستقیم بودن آن، پیج آتوریتی و دامین آتوریتی بالای آن، مرتبط بودن محتوای آن با سایت شما و موارد دیگر اشاره کرد.



4.بررسی رقبای خود
خیلی دوست داشتم این مورد را اولین مورد بیان کنم ولی دیدم هیچ چیز مهمتر از محتوای سایت نیست. با بررسی رقبای خود می توانید کمک بزرگی به پیشرفت سئوی سایت خود کنید. در بررسی رقبا باید مواردی مثل: تعداد و کیفیت بک لینک ها، تعداد مقالات و عناوین، چگالی کلمات کلیدی، تعداد لغات در هر مقاله،صفحه محصولات و تبلیغ نویسی، میزان استفاده از محتوای صوتی و تصویری ،سرعت بارگذاری سایت، میزان بهینه بودن تصاویر سایت و مواردی از این نوع را مورد بررسی قرار دهید



5. آپدیت صفحات سایت
یکی از کارهایی که گوگل خیلی به آن اهمیت می دهد آپدیت صفحات سایت است. شما هر چند وقت یک بار بهتر است به صفحات مقالات سایت خود مراجعه کنید و آن ها را آپدیت کنید. به عنوان مثال مقاله ای نوشته اید و در آن راه های افزایش بازدید سایت را مطرح کردید. بهتر است به سراغ آن مقاله بروید و یک راه دیگری از افزایش ترافیک سایت را عنوان کنید. می توانید در یک پاراگراف توضیح دهید یا به صورت یک فایل صوتی.



سخن آخر این است که برای کسب رتبه یک گوگل باید مواردی که گفتم را تا حدودی رعایت کنید. برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی خود داشتن رتبه خوب در گوگل الزامی است. با داشتن رتبه خوب در گوگل می توانید ترافیک بسیار بالایی را از گوگل برای سایت خود دریافت کنید. سعی کنید موارد گفته شده را حتما مورد بررسی قرار دهید. امیدوارم این مقاله مورد توجه شما قرار گرفته شده باشد.

منبع : همیار وب
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا