چگونه نمایش درصد باطری را در اندروید 4.4 فعال کنیم؟

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
با توجه به پست android police، نمایش باتری با استفاده از ADB و یا نصب یک اپلیکیشن امکان پذیر خواهد بود. هر دو روش نیز نیازی به روت کردن دستگاه ندارد.
دستور ADB برای فعالسازی درصد باتری:
کد:
[/SIZE][SIZE=3]adb shell content insert --uri content://settings/system --bind
name:s:status_bar_show_battery_percent --bind value:i:1
Followed by:
adb reboot
[/SIZE][FONT=Tahoma]
[/FONT]
برای آندسته از اندرویدیهایی که با دستور ADB آشنا نیستند یا استفاده از این قابلیت برای آنها دشوار است، لینک دانلود یک اپلیکیشن از XDA را آماده کردهایم که قابلیت فعال سازی یا غیر فعال کردن این ویژگی را در اختیار شما قرار میدهد. برای دریافت این اپلیکیشن به این صفحه مراجعه نمایید.
البته این را هم بگوییم که با فعالسازی درصد باتری در گجت کیت کتی خود، ممکن است هنوز قادر به پیدا کردن و مشاهده آن نباشید. علت آن نیز جایی است که گوگل برای آن در نظر گرفته است. نمایش درصد باطری در همان محدوده باتری صورت میگیرد و دقیقا از همان رنگ سفیدی استفاده شده که در نمایش میزان باتری استفاده میشود. درصورتی که باتری شما بالای 50 درصد شارژ داشته باشد، شما قادر به دیدن هیچگونه عدد و درصدی نیستید ولی با کاهش شارژ باتریتان، عددها نمایان خواهند شد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا