چگونه گوگل ترانسلیت را در طراحی سایت اضافه کنیم

M

mona39

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
برخی مواقع در طراحی سایت نیاز داریم که برای انجام ترجمه آنلاین از مطالب سایت به گوگل ترانسلیت دسترسی داشته باشیم به همین علت باید این ابزار گوگل در طراحی سایت تان موجود باشد تا مخاطب سایت تان بتواند به آسانی هر مطلبی را که می خواهد را به زبان های زنده دنیا ترجمه کند و از آن بهره ببرد. از سویی دیگر تعبیه این ابزار در طراحی سایت باعث بالا رفتن ترافیک و آمار بازدید سایت تان می شود که این کار در سئو تاثیر مثبتی خواهد داشت.

حال برای تعبیه این ابزار در طراحی سایت چه کارهایی را یایست انجام دهید:

کار خیلی راحت است نخست با حساب گوگل خودتان وارد آدرس زیر بشوید:

Website Translator

و سپس آدرس لینک طراحی سایت خودتان را با یک کلیک بر روی آیکون مربوطه در آنجا قرار دهید و سپس می توانید زبان های مورد نظرتان را که می خواهید در طراحی سایت شما لحاظ شوند را برگزینید.

بعد از این کارها شما معلوم می کنید که ترجمه طراحی سایت شما به تمام زبان ها برگردانده شود یا اینکه فقط به زبانی خاص برگردانده شود که برای طراحی سایت خودتان در بالا انتخاب کرده اید. در کادر دیگری از شما می خواهد که فرمت نمایش صفحه ترجمه را نمایش دهد شما می توانید انتخاب کنید که این صفحه به طور عمودی یا افقی نشان داده شود. بعد از این انتخاب ها کدی برای شما فرستاده می شود که شامل دو خط است که خط اول کد دریافتی را بایست در طراحی سایت تان قرار بدهید و خط دوم کد را در بخشی از صفحه تان که می خواهید پنل ترجمه آنلاین در آنجا باشد قرار می دهید.

به همین آسانی. حالا شما امکانی جدید و قدرتمند را برای طراحی سایت تان اضافه کرده اید که می توانید با کاربران زبان های دیگر نیز ارتباط داشته باشید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا