کارآمدترین لباس جنگی جهان ساخته شد

ArasH--h.p

ArasH--h.p

کاربر تالار
کاربر تالار
بافت این لباس قابل شستوشو و ضد گلوله به گونهای است که میزان فشار بر روی بدن را کاهش میدهد و از تمام نقاط آسیبپذیر محافظت میکند.

به گزارش ایرنا، این زره جنگی Warrior Web نام دارد.

در حال حاضر هر سرباز در جنگ و تمرینات نظامی مجبور است ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم تجهیزات و اسلحه جنگی با خود حمل کند. حمل محمولهای با این وزن موجب میشود که سربازان پس از مدت زمان کوتاهی خسته و مهمتر از آن به عارضههای اسکلتی عضلانی مبتلا شوند.

برای کاهش این صدمات، در بخش درونی این لباس جدید از یک لایه نرم و کم وزن استفاده شده است که آسیب و خستگی فرد را به میزان قابل توجهی کاهش میدهد.

یکی دیگر از نقاط قوت این لباس زره مانند، عدم تداخل آن با سایر لباسها و تجهیزات جنگی است. علاوه بر آن، خاصیت انعطافپذیری آن باعث میشود که فرد آزادی عمل داشته باشد.

ساخت این لباس هنوز تکمیل نشده است و محققان در تلاشند که این لباس جنگی را به سنسور، رابطهای مختلف و سایر تجهیزات مورد نیاز و سبک مجهز کنند و همچنین قابلیت درمان فیزیکی و توانبخشی را به آن اضافه کنند.

این لباس به دلیل ویژگیهایش برای سالمندان نیز قابل استفاده است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا