کاشی بلوتوثدار برای آنها که همهچیز را گم میکنند

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
کاشی بلوتوثدار برای آنها که همهچیز را گم میکنند تصویر:...

کاشی بلوتوثدار برای آنها که همهچیز را گم میکنند









38dc1d3a295bd2e6a264b93d02a84d19._.jpg

اگر عادت به گم کردن وسایلتان دارید، دستگاه جدیدی که قابل نصب بر روی همه چیز و مکانیابی توسط یک برنامه تلفن هوشمند است، میتواند راهحلی برای مشکل شما باشد.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دستگاه «Tile» که یک مربع به اندازه قوطی کبریت بوده و از طریق بلوتوث به دستگاه آیفون یا آیپد فرد متصل میشود، به کاربران اجازه داده فاصله خود با اجسام گمشده را تا محدوده 15 تا 45 متری شناسایی کنند.

حتی اگر اجسام در خارج از این محدوده باشند، تلفنهای هوشمند دیگر دارای این برنامه میتوانند آنرا شناسایی کرده و یک پیام هشدار بطور خودکار برای صاحب آن ارسال شود.

دستگاه Tile 18.95 دلار بوده و میتوان تا 10 نمونه از آن را به یک تلفن متصل کرد.

هنگامی که کاربر وارد این برنامه در تلفن خود میشود، افزایش یا کاهش میلههای سبز رنگ نشاندهنده فاصله وی با جسم گمشده است.

همچنین میتوان آنرا طوری برنامهریزی کرد که در صورت نزدیک شدن به دستگاه بوق بزند. جالبترین جنبه این برنامه قابلیت اتکای آن بر منبعیابی جمعیتی است.

Tile به فرد اجازه میدهد تا دسترسی به آن را با دوستان به اشتراک گذاشته و همچنین از گوشی هوشمند افراد دیگر به برنامه خود وارد شده و محل دستگاه را با آن شناسایی کند.

در صورتی که وسیلهای از کاربر این برنامه از محدوده 45 متری آن خارج شود، جزء اجسام مفقودی قرار گرفته و بطور خودکار تمام تلفنهای هوشمند دارای این برنامه را در حالت جستوجو برای آن قرار میدهد. اگر هر یک از این تلفنها در نزدیکی جسم گمشده باشند، پیامکی برای کاربر ارسال شده و موقعیت آن را اطلاع میدهد.


این برنامه همچنین از قابلیت بخاطرسپاری آخرین باری که Tile را دیده برخوردار است تا کاربر بتواند براحتی آنرا پیدا کند.

از آن جاییکه این فناوری از بلوتوث بجای جیپیاس استفاده میکند، هیچگاه باتری آن تمام نشده و نیاز به شارژ مجدد ندارد و پس از یک سال استفاده مداوم میتوان آن را تعویض کرد.

این دستگاه که با تلفنهای آیفون 4S، 5، آیپد مینی و نسل سوم و چهارم و پنجم آیپد کار میکند،در زمستان سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.



منبع : میهن دانلود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا