کالبد شکافی کنسول PlayStation 4 / وجود 256 مگابایت رم DDR3 علاوه بر 8 گیگابایت GDDR5

RIELY GHOST

RIELY GHOST

GHOST
کاربر تالار
XFBZ2fmEW3PVPOtb-1.medium


طی کالبد شکافی کنسول PS4 که توسط این سایت انجام شده، از وجود 2 گیگابیت رم از نوع SDRAM DDR3 در کنسول PS4 علاوه بر 8 گیگابایت رم که از نوع GDDR5 است، خبر داده است.
به نظر می رسد که این 2 گیگابیت که معادل 256 مگابایت است، برای عملیات پس زمینه و برای پردازش ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع ممکن است این مقدار رم برای عملیات دانلود و نصب بازی که در پس زمینه انجام می شود به کار گرفته می شود.
این مقدار رم 256 مگابایتی در واقع به اندازه مقدار رمی است که در کنسول PS3 استفاده شده بود و نشان از تفاوت بسیار زیاد بین این دو کنسول و قدرتمند بودن کنسول PS4 است.

موارد دیگری که در این کالبد شکافی مشخص شد:
1. سیستم برق رسانی AC 100-240 ولت که نشان از این است که در هر نقطه از جهان و بدون نیاز به مبدل می توان از این کنسول استفاده کرد.

2. هارد 500 گیگابایتی با رابط ساتا 2 و از نوع استاندارد 2.5 اینچی با سرعت 5400 RPM با مارکHGST (زیر مجموعه Western Digital)

3. وجود فَن با قطر 85 میلیمتر که طبق گفته Yasuhiro Ootori حجم و فشار لازم برای خنک کردن را بوجود می آورد و چرخش هوا در تمام قطعات سیستم به خوبی توسط این سیستم خنک کاری انجام می شود.





*برای دیدن تصاویر بر روی آن کلیک کنید.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا