کتاب الکترونیکی معجزه انضباط فردی

K

kianoosh1

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
امروز در مورد معجزۀ انضباط فردی صحبت خواهیم کرد. مدتی پیش ناشری با من تماس گرفت؛ از قرار معلوم او و چند ناشر دیگر با هم جلسهای داشتند و در مورد کتاب‌هایی که میخواستند به چاپ برسانند صحبت میکردهاند و یکی از آنان گفته است: «بازار خوبی برای کتابی در باب انضباط فردی وجود دارد، چرا که تا به حال کسی اینچنین کتابی ننوشته است». بعد با خود گفتهاند خوب، حال این کتاب را چه کسی باید بنویسد؟ و دیگری گفته است: «چرا برایان این کتاب را ننویسد؟» این شد که با من تماس گرفتند و گفتند: «به نظر ما، شما بهترین نمونۀ انضباط فردی هستید و بدین جهت، مایلیم کتابی در این مورد برای ما بنویسید». من هم گفتم: «بسیار خوب، در این مورد اطلاعات زیادی دارم. ممنون از اینکه این افتخار را نصیب من کردید» و قطع کردم؛ اما همینکه گوشی را گذاشتم، شدیداً احساس گناه کردم؛ چون شخصاً فکر نمی‌کنم که آدم خیلی منضبطی باشم، اما کمی که با خودم فکر کردم، دیدم تمام انسانهای منضبط اینچنین حسی دارند.
در واقع لازمۀ منضبط بودن همین است: هر چه منضبطتر، منظمتر و هدفدارتر باشید حس خواهید کرد که میتوانید بهتر از این هم عمل کنید؛ بنابراین شمایی که امروز این کتاب را میخوانید احتمالاً بیش از عموم مردم منضبط هستید؛ شاید خیلی بیشتر، اما با خود میگویید: «خدایا، من میتوانم بهتر از این هم باشم».
در زمانی که این کتاب را میخوانید، من شما را راهنمایی خواهم کرد تا بتوانید بهتر و بسیار منضبطتر از الآن باشید. این کتاب مجموعهای است از بهترین و کلیدیترین ایدههایم که برایتان شرح خواهم داد. بیایید با داستان من شروع کنیم:
همانطور که میدانید من کارم را از پایینترین درجات شروع و به تدریج پیشرفت کردم و فهمیدم که هیچ قابلیت خاصی ندارم؛ مگر قدرت اینکه سخت کار کنم و به سخت کار کردن ادامه دهم. بعدها فهمیدم همین قدرت، عامل اصلی موفقیت بیشتر انسانهاست. وقتی با انسانهای موفق سرتاسر دنیا صحبت میکردم، آنها میگفتند: «رمز موفقیت من سختکوشی من است، ناامید نمی‌شدم. همینطور به سختکوشیم ادامه میدادم و اصرار داشتم که از لحاظ فردی، انسان منضبطی باشم».

لینک دانلود کتاب معجزه انضباط فردی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا