کدامیک پرچمدار جدید سونی است xperia Z3 یا xperia Z2 Ultra

  • شروع کننده موضوع KaShKoOl
  • تاریخ شروع
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
9139.jpg 1691925305_1397672342.jpg

با گذشت سه ماه از معرفی رسمی اکسپریا Z2 این دستگاه هنوز به بسیاری از کشورهای دنیا وارد نشده است. با نزدیک شدن به نمایشگاه IFA 2014 برلین شایعات در مورد پرچمدار آینده سونی نیز زیاد تر میشود. اما سوالی که اینجا مطرح است این که پرچمدار بعدی سونی چه خواهد بود ؟

تا به امروز تمام فرضیات حاکی از معرفی اکسپریا Z3 در تابستان امسال است. اما سایت تخصصی اکسپریا امروز قصد دارد تا با نگاهی دقیق تر پرچمدار آینده سونی را پیش بینی کند.

در کنار اکسپریا Z3 شایعاتی نیز در مورد یک فبلت جدید از خانواده اکسپریا به نام اکسپریا Z2 Ultra شنیده میشود. به نظر ما این فبلت نیز از گزینه های پرچمداری سونی در ماه های آینده خواهد بود. پس برای بررسی دلایل این فرضیه با ما همراه باشید.

در صورتی که سونی در تابستان امسال اکسپریا Z2 Ultra را به عنوان یک پرچمدار معرفی کند، قطعا معرفی اکسپریا Z3 به زمستان و نیمه اول سال ۲۰۱۵ موکول خواهد شد.

پنج دلیل برای اینکه سونی در تابستان اکسپریا Z3 را معرفی نخواهد کرد و اکسپریا Z2 Ultra را به عنوان پرچمدار خود انتخاب میکند.



اول: تمامی شرکت های بزرگ دنیا از جمله سامسونگ، ال جی، آیفون، اچ تی سی و … در هر سال معمولا یک یا دو پرچمدار را معرفی میکنند. اما هیچکدام از آنها دو اسمارت فون را به عنوان پرچمدار انتخاب نمیکنند. ( سامسونگ در هر سال یک اسمارت فون از خانواده S و یک فبلت از خانواده نوت را معرفی میکند) همین امر میتواند شانس اینکه پرچمدار بعدی سونی یک فبلت باشد را افزایش دهد.

دوم: در صورت معرفی اکسپریا Z3 در تابستان و به علت تاخیر در عرضه اکسپریا Z2 به بازار سونی ضربه بزرگی را متحمل خواهد شد. اتفاقی که میتواند فروش اکسپریا Z2 را تا حد زیادی کاهش دهد. پس در این برهه زمانی سونی به یک محصول با سبک جدید و سلیقه متفاوت نیاز دارد که بهترین گزینه فبلت اکسپریا Z2 Ultra است.

سوم: رقبای سونی همچون سامسونگ و اچ تی سی تا آغاز سال ۲۰۱۵ هیچ اسمارت فون پرچمداری را معرفی نخواهند کرد. اکسپریا Z2 به خوبی پتانسیل رقابت با پرچمداران فعلی این دو شرکت را دارد. سونی نیاز به یک محصول قدرتمند و مشابه با گلکسی نوت ۴ دارد تا بتواند با آن به رقابت بپردازد. این گزینه قطعا میتواند اکسپریا Z2 Ultra باشد.

چهارم: در شرایط فعلی اکسپریا Z2 یک اسمارت فون تقریبا کامل به حساب می آید. با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا تابستان و در صورت معرفی اکسپریا Z3 ، پیشرفت چندانی را در این دستگاه نسبت به اکسپریا Z2 شاهد نخواهیم بود. پس چه بهتر که اکسپریا Z2 تا پایان سال جاری لقب برترین اسمارت فون سونی را برای خود نگاه داشته باشد و در کنار آن یک فبلت قدرتمند با مشخصاتی قوی تر از اکسپریا Z2 در عرصه حضور یابد.

پنجم: فروش بالای مدل های سری نوت گلکسی نشان از محبوبیت فبلت ها در بازار میدهد. پس سونی نیز میتواند با تمرکز بیشتر بر روی این بخش و با حضوری قدرتمند تر سهم خود را از بازار فبلت ها افزایش دهد. با وجود اینکه اکسپریا Z ultra به عنوان اولین تجربه سونی در این بازار بسیار عالی ظاهر شد اما نواقصی نیز داشت که سونی میتواند در اکسپریا Z2 Ultra آنها را حل کند. اندازه ۶٫۴۴ اینچ با وجود این که طرفداران خاص خود را دارد، اما کمی نامتعارف بوده و سونی میتواند در اکسپریا Z2 Ultra از مختصاتی کمتر استفاده کند. دوربین نسبتا ضعیف که با فقدان فلاش نیز همراه بود از دیگر نواقص اکسپریا Z Ultra به حساب می آمد. اکسپریا Z2 Ultra در صورت بهره گیری از دوربین قدرتمند، صفحه نمایش با رزولیشن QHD ، پردازنده قوی تر و … میتواند ابر قدرت دنیای فبلت ها نیز به حساب آید.


نظر شما چیست؟



منبع سایت تخصصی اکسپریا
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا