کدام ویژگی های گلکسی اس 4 به گلکسی اس 3 منتقل خواهند شد؟

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
شما هم از جمله کسانی هستید که به تازگی گوشی گلکسی اس 3 را خریداری کرده اید و با معرفی کهکشانی چهارم این حس به شما دست داده که گوشی شما قدیمی شده و امکانات این گوشی جدید را ندارد؟ اگر این طور فکر می کنید خبری را به شما می گوییم تا کمی خیالتان راحت تر شود.

به گزارش جی اس ام Nick DiCarlo جانشین رئیس برنامه ریزی سامسونگ در مصاحبه ای که با PC Mag داشته اعلام کرده که به زودی بروزرسانی جدیدی ارائه خواهد شد که به کاربران گلکسی اس 3 این امکان را می دهد تا تعدادی از امکانات جدید گلکسی اس 4 را بر روی گوشی گلکسی اس 3 خود تجربه کنند.
این ویژگی های جدید که به گلکسی اس 3 نیز منتقل خواهند شد عبارتند از: S Translator، S Health، S Voice Drive و هر نرم افزاری که با گلکسی اس 4 ارائه شده و نیازی به سخت افزاری قوی مانند گلکسی اس 4 و سنسورهای جدید به کار رفته در دستگاه ندارند.


GalaxyS4vss3-1.jpg

علاوه بر این ها ویژگی هایی مانند Smart Pause و Smart Scroll نیز می توانند به گلکسی اس 3 راه پیدا کنند. متأسفانه DiCarlo اعلام نکرده که چه زمانی دقیقا این بروزرسانی برای گلکسی اس 3 ارائه خواهد شد.
شما از این حرکت سامسونگ راضی هستید، یا فکر می کنید سامسونگ برای اینکه خریداران گلکسی اس 4 با خریداران گلکسی اس 3 تفاوتی داشته باشند نباید این کار را انجام دهد؟
منبع: pcmag
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا