کریسمس ۲۰۱۳ آماده حظور کنسول جدید مایکروسافت باشید

Tetris

Tetris

کاربر تالار
کاربر تالار
53.jpg


کنسول نسل بعدی مایکروسافت یا همان Xbox 720 که مدت ها است شایعات زیادی درباره آن شنیده ایم، به گزارش برخی از خبرگزاری ها با جزئیات کامل و دقیق برای شرکای تجاری مایکروسافت و استودیوهای این شرکت و نیز third-parties (استودیوهای بازی سازی مختلف) شرح داده شده است. همچنین VG247 از منابع آگاه متوجه شده است که این کنسول در برنامه ی کریسمس ۲۰۱۳ مایکروسافت قرار دارد و برای عرضه در این ایام آماده می شود.

بر اساس گزارش قبلی سایت های خبری کنسول بعدی مایکروسافت یک درایو بلو-ری خواهد داشت.
منابع متعددی امروز صبح خبر دادند که ۷۲۰ دارای دو پردازنده ی گرافیکی (GPU) خواهد بود. یکی از آن ها گفته است: “مثل این که دو تا PC رو به هم چسبونده باشین”
با این حال همچنان منتظر اطلاعات دقیق و رسمی هستیم، اما در حال حاضر خبرها حاکی از آن است که این کنسول نیز از فناوری کارت های گرافیکی AMD بهره می برد و احتمالا قدرتی هم رده با سری ۷۰۰۰ کارت های AMD دارد. آن طور که اعلام شده است دو کارت گرافیکی این کنسول با هیچ کدام از روش های CrossFire یا SLI به هم متصل نخواهند شد و تکنولوژی جدید و منحصر به فردی در کار است. پردازنده های گرافیکی این کنسول مانند سخت افزار های PC کار نمی کنند، بدین صورت که برای پردازش یک شیء از قدرت هر دو پردازنده استفاده نمی شود و هر کدام می توانند مستقل از هم به کار گرفته شوند و آیتم های مجزایی را پردازش نمایند.
هفته ی گذشته گزارش شده بود که PlayStation 4 که با اسم رمز Orbis شناخته می شود از فناوری AMD برای پردازنده های گرافیکی خود بهره خواهد برد.
پردازنده ی مرکزی Xbox 720 از ۴ تا ۶ هسته که چیدمان آن ها مشخص نیست ساخته خواهد شد. مشخصا یکی از هسته های پردازنده (CPU) به کینکت و یکی دیگر از آن ها به سیستم عامل اختصاص یافته است.
این کنسول از یک سیستم اتصال دائمی به اینترنت (شبیه DRM) برا جلوگیری از کپی شدن بازی ها بهره می برد.
همچنین گمان می رود یک دستگاه کینکت داخلی نیز از امکانات این کنسول باشد.
اطلاعات مذبور از یک توئیت از آقای Sean Tracy طراحی تکنیکی شرکت Crytek که سراسیمه حذف گردید و همچنین منابع مختلف دیگر جمع آوری شده است. Sean Tracy در یک مراسم با نام Durango Summit که در لندن و در اواخر ماه فوریه برگزار شد حضور داشته است و ظاهرا این اطلاعات را از آن جا به دست آورده. به نظر می رسد Durango اسم رمز کنسول بعدی مایکروسافت است.
مایکروسافت قبلا گفته بود که تا پایان سال جاری هیچ گونه رونمایی از هیچ دستگاه جدیدی نخواهد داشت.
بسیاری از سازندگان بازی ها استخدام نیرو برای کار بر روی بازی های نسل بعد را شروع کرده اند و زمزمه های ورود به نسل آینده ی کنسول های بازی هر لحظه واضح تر شنیده می شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا