کشف تروجان جدید در اندروید

  • شروع کننده موضوع A.Shadow
  • تاریخ شروع
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
تصویر: http://barsam.ir/wp-content/uploads/2013/06/Troyano.jpg این تروجان، از رخنههای ناشناخته اندروید استفاده میکند و برای تخریب بیشتر و عدم...









Troyano-1.jpg



این تروجان، از رخنههای ناشناخته اندروید استفاده میکند و برای تخریب بیشتر و عدم شناسایی، از روشهای بدافزار ویندوز استفاده میکند.

محققان امنیتی از آزمایشگاه شرکت آنتی ویروس کسپراسکای نام برنامهای مخرب در اندروید کشف کرده و نام آن را Backdoor.AndroidOS.Obad.a گذاشتند و معتقدند که این بدافزار پیچیدهترین برنامه تروجان اندروید است.
به نقل از مرکز ماهر، یک برنامه تروجان به تازگی کشف شده است که از رخنههای ناشناخته در اندروید استفاده می کند و به منظور فرار از تشخیص و پایداری بیشتر بر روی دستگاههای آلوده از روشهای بدافزار ویندوز بهره میگیرد.

این بدافزار به گونهای طراحی شده است که پیام های کوتاه را برای تعدادی کاربر اندروید ارسال می کند و به مهاجمان اجازه می دهد تا توسط باز کردن یک shell راه دور، دستورات مخرب را بر روی دستگاههای آلوده اجرا کنند.

مهاجمان می توانند از این بدافزار استفاده کنند تا هر نوع داده ذخیره شده برروی دستگاههای آسیب پذیر را سرقت کرده و یا برنامه های کاربردی مخربی را بر روی دستگاه آلوده دانلود کرده تا به صورت محلی نصب شود و از طریق بلوتوث بر روی دستگاههای دیگر توزیع شود.
بدافزار Obad.a از یک رخنه ناشناخته در Android OS سوء استفاده می کند و بدین ترتیب خود را در لیست مدیران شبکه مخفی می کند در نتیجه کاربران نمی توانند حق دسترسی آن را لغو کرده و یا برنامه کاربردی مخرب را حذف کنند.





منبع : میهن دانلود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا