کشف جسد سالم دختری بعد از 500 سال ! + تصویر

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
کشف جسد مومایی دختر 15 ساله ای که به همراه دو بچه کوچکتر که در دستانش جا داشتند و بیش از 500 سال از مرگشان می گذرد در آرژانتین به نمایش گذاشته شد.
این مومیایی از انواع نادری است که بسیار سالم مانده و با وجود سال های سال هنوز خون در رگ ها وجود دارد و مغز کاملا سالم است. یخ زدگی شدید منطقه ای که جسد این دختر در آنجا قرار داشت باعث سالم ماندن آن عنوان شده و پزشکان تحقیقات گسترده خود را به زودی آغاز خواهند کرد. کنار این اجساد مقدار زیادی اجناس با ارزش و طلا نیز یافت شده که متعلق به صدها سال پیش است.



0070674001344277048_irannaz_com-1.jpg



محققان این اجساد را در غاری سنگی در کوه آتشفشانی در ارتفاع 22 هزار فوتی از سطح دریا کشف کرده اند. نمایش این مومیایی خشم چند گروه بومی که برای جلوگیری از نمایش آن تلاش می کردند را برانگیخته است. میگل سوارز از قبایل دره کالچاکیز در ناحیه سالتا به آسوشیتدپرس گفت که نمایش مومیایی "اشتباهی بزرگ" است و اظهار امیدواری کرد که بازدیدکنندگان به مرده احترام بگذارند.
امپراطوری اینکاها زمانی بخش اعظم آمریکای جنوبی از جمله پرو و بولیوی امروزی تا مرکز شیلی و بخش هایی از آرژانتین را در بر می گرفت.

منبع ایران ناز
 
P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
پاسخ : کشف جسد سالم دختری بعد از 500 سال ! + تصویر

مطمئن هستی ماله 500 ساله ؟:blinksmiley:
انگار همین دیروز براثر زربوشتم مرده !!!:هه
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
پاسخ : کشف جسد سالم دختری بعد از 500 سال ! + تصویر

غیر ممکن نیست جنس مونث چیز عجیبیه
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا