کلوپ:هر 4تیم گروه ما شانس صعود دارند

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
308781_heroa-1.jpg

سرمربی بوروسیا دورتموند در صحبت هایی اعلام کرد که قرعه تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می توانست سخت تر از این باشد
سایت گل- یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش در گروه برابری در لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته
دورتموند در فصل 2-2011 با آرسنال همگروهی بود و در آن فصل بعد از تساوی 1-1 مقابل آرسنال و باخت 1-2 مقابل این تیم در بازی برگشت در مرحله گروهی در رده چهارم جدول قرار گرفت و حذف شد.
دراین میان کلوپ اعلام کرده که تیمش حالا در بالاترین رده است و تمایل زیادی دارد تا رکورد بهتری را مقابل شاگردان آرسن ونگر کسب کند.
دورتموند حالا در گروه اف رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با تیم های آرسنال و الممپیک مارسی همگروه است.
کلوپ 46 ساله در صحبت هایی که در صفحه رسمی باشگاه بوروسیا دورتموند درتوئیتر بازتاب یافت گفت:« این فوق العاده است. گروهی متعادل با حضور 4 تیم که تمامی آنها آنچه برای صعود از مرحله گروهی به دور بعد نیاز است را دارا هستند. واقعیت این است که ما باید مقابل آرسنال و المپیک مارسی به گل برسیم. من هیچ وقت به ناپل نرفته ام ولی بی صبرانه در انتظار آن هستم تا جو این ورزشگاه را لمس کنم. خیلی هیجان انگیز خواهد بود.»
هانس یواخیم واتزکه هم معتقد است که تیمش عملکرد بهتری نسبت به قبل خواهد داشت:« دوسال پیش ما فقط توانستیم از 2مصافمان با آرسنال و مارسی تنها یک امتیاز کسب کنیم و در مرحله گروهی حذف شدیم. الان ما این فرصت را داریم تا به حریفانمان نشان دهیم که از سال 2011 تا حالا چقدر پیشرفت کرده ایم.»
سباستین کهل، کاپیتان دورتموند هم در صحبت هایی گفت:« قرعه ما می توانست از این هم سخت تر و یا از این هم آسان تر باشد. الان این فرصت را داریم که مقابل آرسنال و مارسی عملکرد بهتری در مقایسه با قبل داشته باشیم. ناپولی هم یکی از سرسخت ترین تیمهای حاضر در پات 4 بود که در گروه ما قرار گرفت.»

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا