کمپانی iBall موبایل جدید خود با دوربین چرخنده ۸ مگاپیکسلی را معرفی کرد

  • شروع کننده موضوع d.ertebat
  • تاریخ شروع
D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
iBall یک کمپانی هندی است که موبایل های خود را صرفا برای کشور هندوستان عرضه می کند و همانند سایر تولید کنندگان مقیم این کشور، سالانه موبایل های بسیاری را نیز توسعه داده و عرضه می نماید.امروز اما کمپانی iBall از یک موبایل میان رده با نام Andi Avonte 5 و یک دوربین چرخنده پرده برداشته است. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که گفتیم، تلفن هوشمند Andi Avonte 5، از یک دوربین چرخنده (تا ۱۸۰ درجه) در بخش فوقانی خود بهره می جوید که کاربر می تواند سنسور ۸ مگاپیکسلی آن را به عنوان دوربین جلو و یا اصلی مورد استفاده قرار دهد. لازم به ذکر است که چنین قابلیتی پیش از این در موبایل های Oppo N1 و N3 به کار گرفته شده بود.

می توان گفت جدا از دوربین جذاب، سایر مشخصات سخت افزاری یادآور موبایلی میان رده هستند. Andi Avonte 5، دربرگیرنده ی یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسل بوده و همچنین یک گیگابایت رم دارد. فضای ذخیره سازی موجود در تلفن هوشمند مورد بحث نیز ۸ گیگابایت بوده که کاربر می تواند یک کارت حافظه ۳۲ گیگابایت را نیز به آن اضافه نماید.

Andi Avonte 5 صرفا در نمونه ۲ سیم کارت تولید خواهد شد و از نسل چهارم یا ۴G نیز پشتیبانی به عمل نمی آورد. از سوی دیگر یک باتری ۲.۱۵۰ میلی آمپری به همراه اندروید ۴.۴ کیت کت را می توان در آن یافت. همچنین شاهد یک پردازنده ۴ هسته ای بی نام و نشان از مدیاتک هستیم که بر کلاک ۱.۳ گیگاهرتز تنظیم گشته. جالب اینکه موبایل یاد شده صرفا در رنگ طلایی موجود خواهد بود و قیمتی برابر با ۹۴ دلار دارد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا