گرفتن گزارش سلامت سیستم در ویندوز 7

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

همانطور که میدانید نرمافزارهای مختلفی برای تست سلامت سختافزاری و نرمافزاری سیستم وجود دارند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع بیاطلاعاند که در ویندوز 7 ابزاری برای گرفتن گزارش از سلامت سیستم وجود دارد که به وسیلهی آن وضعیت نرمافزاری و سختافزاری سیستم و ویندوز اسکن شده و نتیجه در قالب یک گزارشگیری کامل همراه با ذکر جزئیات و مشکلات موجود نمایش داده میشود. در این ترفند به نحوهی انجام این کار خواهیم پرداخت.


بدین منظور:

ابتدا بر روی دکمهی Start کلیک کنید.

سپس عبارت زیر را در قسمت جستجو وارد کرده و Enter بزنید:
perfmon /report

خواهید دید که پنجرهی Resource And Performance Monitor باز شده و اسکن سیستم آغاز میشود. عملیات گزارشگیری حدود 1 دقیقه طول میکشد.

سپس گزارش سلامت سیستم آماده شده و به صورت تفصیلی نمایش داده میشود.

در صورتی که بر روی ویندوز خود آنتیویروس نصب کردهاید، اما در گزارشگیری درج شده است که آنتیویروس نصب نیست، این موضوع به باگی که در ویندوز 7 وجود دارد مرتبط است. شرکت مایکروسافت برای حل این مشکل بهروزرسانی ارائه کرده است که میتوانید آن را دریافت کرده و نصب کنید:

منبع:tarfandstan.com
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا