گزارش مالی سامسونگ در سه ماهه سوم 2013: رکورد سود 9.6 میلیارد دلاری به لطف فروش تلفنهای هوشمند و انو

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته


04c60ec4d77a717b94a6386f7f4cf62f_XL-1.jpg
Samsung Galaxy Note

سامسونگ امروز گزارش عملکرد مالی شرکت را در سه ماهه سوم سال 2013 ارائه کرد. این کمپانی بزرگ کرهای در فصل گذشته توانسته سودی معادل 9.6 میلیارد دلار را از درآمد 55.59 میلیارد دلاری بدست آورد که خارق العاده به نظر میرسد.




سود سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری نسبت به سه ماهه پیش از آن 7 درصد و نسبت به همین فاصله زمانی در سال گذشته 26 درصد رشد داشته است.
همانطور که انتظار میرفت بیشترین نقش را در سوددهی شرکت، تلفنهای هوشمند برعهده داشتهاند. تحلیل گران تخمین میزنند که سامسونگ در این فاصله زمانی چیزی در حدود 85 تا 89 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش رسانده است. براساس گزارش انگجت بیشترین حاشیه سود سامسونگ از تلفنهای ارزان قیمت سری گلکسی و همچنین فروش حافظههای رم و فلش بدست آمده است. به دلیل عرضه نسل جدید کنسولهای بازی و همچنین سرورها و PCهای جدید، تقاضا برای حافظههای ساخت سامسونگ نیز رشد داشته است.
بخش تبلتهای سامسونگ نسبت به قبل، عملکرد بهتری داشته و این کمپانی توانسته تعداد بیشتری از تبلتهای سری گلکسی خود را به فروش برساند.
درآمد سامسونگ از بخش تلویزیون و صوتی تصویری همچون رقیب کرهایاش کاهش یافته است.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا