گلکسی اس 4 مینی در این هفته معرفی خواهد شد

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال


با شما در مورد گلکسی اس 4 مینی صحبت کردیم و حتی عکسهای این گوشی که به بیرون درز کرده بود را نیز به شما نشان دادیم، گفته بودیم که سامسونگ وجود این گوشی را تایید کرده و این گوشی به احتمال زیاد بعد از ارائه گوشی گلکسی اس 4 معرفی و سپس ارائه میشود.

به گزارش جی اس ام اما امروز خبری از وبسایت sammobile رسیده است، این وبسایت اعلام کرده که از منابع خبری داخلی خود شنیده است که سامسونگ قصد دارد تا آخر این هفته گلکسی اس 4 مینی را معرفی کند و این گوشی را نیز در خرداد ماه ارائه کند.

این گوشی قرار است در دو رنگ مشکی و سفید ارائه شود، همچنین سامسونگ قصد دارد دو نسخه از این گوشی را یکی تک سیم کارته و دیگری دو سیم کارته است را معرفی کند.


I91903300x225-1.jpg



از دیگر مشخصات این گوشی که به صورت شایعه پخش شده میتوان صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت qHD ، دوربین 8 مگاپیکسلی، اندروید 4.2.2، پردازنده چهار هستهای برای نسخه تک سیم کارته و پردازنده دو هستهای برای نسخه دو سیم کارته را میتوان نام برد.

همچنین کد نسخه تک سیم کارته GT-I9190 و کد نسخه دو سیم کارته GT-I9192 خواهند بود.

بنابراین اگر دوست دارید که گوشی گلکسی اس 4 را داشته باشید ولی از اندازه آن خوشتان نمیآید و یا نمیخواهید هزینه زیادی را برای گوشی بپردازید سامسونگ به فکر شما بوده و برای شما نسخه مینی گوشی پرچمدار خود را با قیمت ارزانتر و اندازه کوچکتر معرفی خواهد کرد.

منبع: sammobile

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا