اختصاصی گل بسیار زیبای فوتسال زنان ایران به ژاپن

  • شروع کننده موضوع raul
  • تاریخ شروع
raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
8ecf71deb4905b30cb9e67bf5d193cef.jpg

دانلود ویدیو کلیپ قهرمانی فوتسال زنان ایران در جام ملت های آسیا
گل بسیار زیبای فهیمه زارعی به ژاپن
iran vs japan women futsal great goal of fahimah zarei




در بازی فینال جام ملت های آسیا زنان فوتسالیست 2015 ، تیم ملی کشورمان توانست با گذر از سد ژاپن و در نبود کاپیتان اردلان به قهرمانی برسد. فهیمه زارعی تک گل برتری ایران را در این بازی زد.


گلی که به زیبایی هر چه تمام تر زده شد و ارزش چند بار دیدن را دارد. بانوان فوتسالیست ایران در یک زد حمله با چند پاس تک ضرب زیبا و دلنواز توپ را به فهمیه زارعی رسانده و وی نیز با پشت پا این تاکتیک بی نظیر را به ثمر می رساند. به این گونه پا کاری ها تیکی تاکا tiki taka می گویند. سبکی که تا چند سال پیش تیم بارسلونا از آن بهره می برد.




tiki taka - iran vs japan - women futsal






پیام تبریک کارلوس کی روش به ‫‏بانوان ‏قهرمان ‏ایرانی‬
در پی قهرمانی ‫‏تیم‬ ‏ملی‬ ‫‏فوتسال‬ ‫‏بانوان‬ ‫‏ایران‬ در رقابتهای ‏قهرمانی‬ ‫‏آسیا‬، ‫‏کارلوس کیروش‬، سرمربی تیم ملی فونبال کشورمان این موفقیت بزرگ را این گونه تبریک گفت :


" قهرمانی بانوان فوتسالیست ایران در آسیا که امروز برای نخستین بار به دست آمد، نشان از توانایی بالای بانوان ایرانی است. این عملکرد خیرهکننده نشان داد که با توجه بیشتر به استعدادهای ‫#‏زنان‬ در ایران میتوان موفقیتهای بیشتر را انتظار کشید. من نیز همچون سایر هواداران پرشور فوتبال ایران از شنیدن خبر این موفقیت و قهرمانی به خود بالیدم و امیدوارم راهی که به تازگی در فوتسال ایران آغاز شده، تداوم یابد تا شاهد موفقیتهایی در سطح جهان باشیم."


کارلوس کیروش 1394/07/04





پیام عابدزاده

عابدزاده درباره این که بازیکنان تیم فوتسال بانوان پس از قهرمانی مبلغ 300 دلار پاداش گرفتند گفت: این یک شوخی بی مزه است. حداقل پاداشی که باید به این ها بدهند یک آپارتمان است.این همه در ورزش هزینه می شود و همه می دانیم چرخش پولی که در فوتبال هست چقدر زیاد است.اگر به هر کدام از این نفرات یک واحد آپارتمان داده شود هیچ اتفاقی نمی افتد جز اینکه بخشی از زحمات خواهران سرزمین مان جبران شود.امیدوارم نگاه به فوتبال و فوتسال بانوان در کشورمان تغییر کند وشاهد روزهایی باشیم که در این قسمت در فراتر از آسیا موفقیت های زیادی کسب کنیم. به نظر من کار این شیرزنان هم در ورزش ایران ثبت شد.امیدوارم این قهرمانی مقدمه ای بر موفقیت های آتی در رده بانوان باشد.




حمله اینستاگرامی به صفحه فرشته کریمی

فرشته کریمی، برترین بازیکن فوتسال آسیا بعد از حضور در برنامه نود با ماجرای عجیب روبرو شد.کریمی که در برنامه شب گذشته حضور دلنشینی داشت و بی پیرایه راجع به علایقش صحبت کرد پس از آنکه در پاسخ به سوال مجری برنامه اعلام کرد پرسپولیسی است، ناگهان با واکنش شدید هواداران استقلال مواجه شد. شب گذشته و در حالی که کریمی مشغول ترک استودیو بود صدها کاربر، با کلماتی تند آخرین پست او را مورد حمله قرار دادند تا رکیک ترین کلمات ممکن از طرف اشخاص حقیقی و آی دی های گوناگون به سمت یکدیگر شلیک شود.​
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا