گوشی ارزان اپل با ضمانت مادامالعمر

killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
این مدل که به ارزانترین گوشی خانواده اپل تعلق دارد و قرار است بازار سطح متوسط و روبه پایین را به پیروی از خود در آورد، در این نمایشگاه بر روی استندهای خود و در پشت ویترین قرار گرفت اما به احتمال زیاد تا دو روز دیگر و طی مراسمی ویژه رونمایی خواهد شد.
ظاهر و بدنه این گوشی طبق مستندات تصویری موجود از این نمایشگاه، همچون تصاویر از پیش منتشر شده است و در فرمی ویژه در رنگهای سفید، قرمز و طلایی دیده میشود.
این اقدام اپل نشان میدهد که عزم این شرکت برای فروش خرده این محصول جزم است و به زودی و طبق تاریخهای اعلام شده قبلی تا 20 سپتامبر این گوشی به دست مخاطبان خاص خود خواهد رسید.براساس شواهد، این گوشی توسط شرکت کروسل سوئیسی ساخته شده و قرار است با ضمانتنامه تعویض مادامالعمر روانه بازار شود.این مدل که به ارزانترین گوشی خانواده اپل تعلق دارد و قرار است بازار سطح متوسط و روبه پایین را به پیروی از خود در آورد، در این نمایشگاه بر روی استندهای خود و در پشت ویترین قرار گرفت اما به احتمال زیاد تا دو روز دیگر و طی مراسمی ویژه رونمایی خواهد شد.
ظاهر و بدنه این گوشی طبق مستندات تصویری موجود از این نمایشگاه، همچون تصاویر از پیش منتشر شده است و در فرمی ویژه در رنگهای سفید، قرمز و طلایی دیده میشود.
این اقدام اپل نشان میدهد که عزم این شرکت برای فروش خرده این محصول جزم است و به زودی و طبق تاریخهای اعلام شده قبلی تا 20 سپتامبر این گوشی به دست مخاطبان خاص خود خواهد رسید.براساس شواهد، این گوشی توسط شرکت کروسل سوئیسی ساخته شده و قرار است با ضمانتنامه تعویض مادامالعمر روانه بازار شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا