گوشی جدید آمازون رایگان است!

killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
پیشتر در مورد گوشی جدید آمازون که قرار است از سری کیندل به بازار بیاید شایعاتی منتشر شده بود، اما آمازون تا به حال توانسته پروژه گوشی هوشمند خود را مخفی نگه دارد و اجازه ندهد اخبار مربوط به آن منتشر شود. با این با این حال اخباری در این زمینه درز کرده که گویای عرضه این گوشی هوشمند به صورت رایگان است.
بر این اساس گفته میشود که آمازون قصد دارد سود خود را از طریق فروش سرویسهای خود روی گوشیهای هوشمند کیندل به دست بیاورد، اما ظاهرا آمازون اعلام کرده که درصدد است این گوشیهای هوشمند را بدون توجه به استفاده کاربر از سرویسهای آمازون در اختیارشان قرار دهد. بنابراین کاربران حتی اگر از سرویسهای آمازون هم استفاده نکنند میتوانند یک گوشی هوشمند کیندل داشته باشند.
ظاهرا آمازون در حال رایزنی با اپراتورهای تلفن همراه است تا از طریق آنها بتواند این گوشیها را بهصورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. با توجه به این مساله میتوان نتیجه گرفت که آمازون قصد دارد بخشی از سود خود را از طریق اپراتورها تامین کند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا