گوگل تایید کرد؛رابط کاربری برنامه دوربین اندروید را به زودی ارائه خواهد کرد

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
به گزارش جی اس ام گوگل در صحبتی که با Cnet داشته تایید کرده که مشغول کار بر روی پایه و اساسی جدید برای گوشی نرم افزار گوشیهای اندرویدی است. کدهایی که در مخرن اندروید قرار داشت و منتشر شد نشان داد که گوگل سعی دارد یک رابط کاربری جدید برای نرم افزار دوربین در گوشیهایی که اندروید کیت کت را دریافت میکنند ارائه کند اما اعلام شد که این برنامه به همراه کیت کت ارائه نخواهد شد. API یا همان رابط کاربری جدید از فرمت raw، حالت Brust، تشخیص چهره، دوربین قابل حذف کردن و کنترل بهتر بر روی کیفیت تصویر را پشتیبانی خواهد کرد. سخنگوی گوگل تایید کرده است که پشتیبانی از حالت brust و فرمت Raw در حال حاضر در لایه سخت افزاری اندروید گنجانده شدهاند که در واقع قسمتی از نرم افزار است که با بخش واقعی سخت افزار درگیر است. گوگل همچنین دو ویژگی جدید را به همراه معرفی این رابط کاربری جدید ارائه خواهد کرد.


Untitled-7.jpg


در حال حاضر نکسوس 5 در دوربین خود در حالت HDR+ از حالت Brust پشتیبانی می کند، که چند عکس را با سرعت خواهد گردفت و سپس این عکسها را در یک عکس با کیفیت بالا ترکیب خواهد کرد. پیش از این نیز کمپانیهای دیگر به طور مستقل در دوربین گوشی های خود این ویژگی را قرار داده بودند اما حضور این برنامه در رابط کاربری اصلی اندروید باعث میشود که کار برای توسعه دهندگان بسیار راحت تر شود.


منبع: gsm.ir

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا