گوگل کروم در چند دقیقه هک شد !!!

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
حتما خبر مربوط به ادعای گوگل که هفته پیش منتشر شد را شنیده اید که هر کسی بتواند مرورگر گوگل کروم این شرکت را هک کند و یا حتی موفق به پیدا کردن باگی شود جایزه قابل توجهی دریافت خواهد کرد. بدون شک طرح این موضوع از سوی گوگل به نوعی بازی ۲ طرف برد به حساب می آید چرا که اگر کسی موفق با هک کردن آن نشود میتواند مرورگر خود را شکست ناپذیر و بسیار امن بنامد و اگر این اتفاق رخ دهد حداقل موفق شده مشکلی و یا راه نفوذی را که قبلا متوجه آن نشده بودند برطرف کنند.

اما در مسابقه Pwn2Own امسال, مرورگر گوگل کروم با موفقیت توسط تیم امنیتی VUPEN هک شد و نکته جالب این عمل این است که کل مراحل هک کردن مرورگر فقط چند دقیقه طول کشید. اطلاعاتی در مورد چگونی نفوذ و مراحل انجام کار منتشر نشده است اما نکته مثبت آن پرداخت ۶۰ هزار دلار به عنوان پاداش به تیم هکر بود.

به نظر میرسد که دیگر گوگل کروم نمیتواند مرورگر خود را شکست ناپذیر بخواند هر چند که گوگل قول داده است بزودی آپدیتی برای بستن راهی که کروم از طریق آن هک شد عرضه کند.
 
Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : گوگل کروم در چند دقیقه هک شد !!!

میدونی من فکر میکنم مخصوصا میخواسته این کارو بکنه تا بفهمه از چه راهی کروم هک میشه بعد مشکلاتشو به طور کلی حل کنه.همینطور که میدونین کروم خیلی معروفه و اکثرا از کروم استفاده میکنن .ولی در کل خیلی ضایع شده:100009:
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا