۱۵ مارچ = پایان فیس بوک !

  • شروع کننده موضوع M.Bagheri
  • تاریخ شروع
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
به گزارش پرشین بکس و به نقل از سایت خبری weeklyworldnews.com گفته شده که بنیان گذار فیس بوک اعلام کرده که این سایت محبوب رو در تاریخ ۱۵ مارس میبنده!!!
وی دلیل این کارش رو دردسر ها و مشکلات پایان ناپذیر سایت فیس بوک و خستگی و تأثیری که این سایت محبوب و دوست داشتنی بر زندگی  شخصی  خودش گذاشته اعلام کرده!!
او با بیان اینکه فیس بوک از کنترل خارج شده در خارج از دفتر شخصیش به خبر نگران حاضر گفت: فشار و سختی مدیریت کردن این کمپانی بر زندگی  من تاثیر نا به سامانی گذاشته و وقتشه که به این هرج و مرج پایان بدم. او همچنین اظهار داشت که در مارس ۱۵ مشترکین سایت فیس بوک دیگر قادر به وارد شدن به اکانت های خودشون نیستند
در راستای این خبر سخنگوی این شرکت عظیم نیز با اشاره به این موضوع و با بیان این نکته به تمام کاربرانشون توصیه کرد: هر چه سریع تر اقدام به انتقال تصاویر، نوت ها، لینک ها و ویدیو هاتون کنید که بعد مارس ۱۵ قادر به بازیابی نخواهید بود!!
بنیانگذار این سایت محبوب در تماس تلفنی که داشت اظهار کرد: من فکر نمیکنم که این مساله بزرگی  باشه و جدا فکر می کنم که این اتفاق خوبه برای همه،، وقتی  فیس بوک نباشه مردم مجبورند بیرون از دنیای مجازی به دنبال دوست ( واقعی) بگردند. و این خوبه!!!
در پی  این خبر بسیاری از مردم شوکه شدند و ناراحتی  شدیدی بین کاربران فیس بوک ایجاد شد و نا گفته نمونه که بعضی  ها نیز اظهار خوشحالی  کردند ( والدین ها)..
“من بدون فیس بوک چیکار کنم؟ فیس بوک زندگی  من رو احاطه کرده. من در روز ۱۰ ساعت از وقتم رو در فیس بوک میگذرونم و حالا بدون فیس بود من این وقت آزاد رو چطوری بگذرونم” گفته یکی  از کاربران فیس بوک..
” خوشحالم که این کابوس فیس بود به زودی پایان میپذیره!!!. حالا دیگه شاهد چسبیدن صورت بچه های من به صفحه مانیتور در طول روز نیستم و شاید حتی بتونم چند کلامی نیز با اونها هم صحبت بشم!” گفته یکی  از والدین کاربران فیس بوک.
فیس بوک یکی  از محبوب ترین سایت های دنیا هست که کاربران بسیاری داره و اخیرا نیز پیشنهادی از شرکت گوگل برای فروش و  واگذاری امتیاز را داشته. گفته میشه ارزش این سایت به ۷.۹ میلیارد دلار میرسه و منتقدین ها این تصمیم بنیانگذار فیس بوک رو نکوهش کردند. اما وی با بین اینکه پول برای اون اهمیتی نداره و همچنان بر تصمیمی که گرفته پا فشاری میکنه!!!.
 
Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : ۱۵ مارچ = پایان فیس بوک !

کار برادران گرامی ف* ی* ل* ت* ر* کن ما راحت تر اصلا اینترنتو تخته کنن اینترنت ملی بیاد نظرتون چیه؟!!!!!!!!:100009:
 
آخرین ویرایش:
King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
پاسخ : ۱۵ مارچ = پایان فیس بوک !

الان 18 مارسه !!!دیروز هم لاگین کردم:کول:کول

احتمالا منبع اشتباه گفته ...
 
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : ۱۵ مارچ = پایان فیس بوک !

الان 18 مارسه !!!دیروز هم لاگین کردم:کول:کول

احتمالا منبع اشتباه گفته ...

فیس بوک هشدار داد در صورتی که نتواند از پس مجموعه ای از دادخواهی های پرهزینه برآید، مجبور به تعطیل کردن این شبکه اجتماعی خواهد شد.
این شبکه اجتماعی به تازگی و پیش از آغاز عرضه عمومی سهام خود اقدام به انتشار پیام های صریح جهت اطلاع رسانی به سرمایه گذاران احتمالی در آینده کرده است.
مقامات فیس بوک در این پیام ها که در قالب یک سند درآمده، با اشاره به اقدامات قانونی گوناگون از جمله اقدام قانونی یاهو در متهم کردن فیس بوک، تاکید می کنند که این اقدامات بر کسب و کار، شرایط مالی و نتایج عملکرد آنها تاثیرگذار خواهد بود.
در بخش دیگری از این سند آمده است: " شرایط چنین توافقات و قضاوت هایی می تواند ما را مجبور کند برخی خدمات خود را متوقف کنیم یا مبالغ قابل توجهی را به طرف دیگر بپردازیم."
لازم به ذکر است که چنین خطراتی از سوی کارشناسان و تحلیلگران نیز تحت عنوان بدترین حالت های سرمایه گذاری در فیس بوک عنوان شده است و فیس بوکی ها می توانند با استفاده از این هشدارها وضعیت خود را بهبود بخشند.
به گزارش بانكي دات آي آر اما به باور فیس بوکی ها، مشکلاتی که در حال حاضر پیش روی این شبکه اجتماعی قرار گرفته، نمی تواند تهدیدی جدی برای این رسانه بین المللی باشد.
در هر حال سهام شبکه اجتماعی فیس بوک با قدرت نفوذ بسیار بالا در بهار سال آینده به عموم مردم عرضه خواهد شد و کسانی که قصد خرید آن را دارند، باید با بررسی و توجه به تمامی جوانب اقدام به صاحب شدن بخشی از فیس بوک کنند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا