۶۴۰ هزار اپلیکیشن در استور ویندوزفون و شروع پروژه ‘Affiliate’ برای افزایش انگیزه توسعه دهندگان!

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
4d600b887cb74eace5679b3b9bbd8eca.png


در اسلاید ارایه شده که مربوط به ترکیب جدید استور ویندوز بود و اپلیکیشن های ویندوز و ویندوزفون و اکس باکس و اندروید و IOS را هم شامل می شد، مشخص شد که مایکروسافت در حال حاضر بیش ۶۴۰ هزار اپلیکیشن در استور خود دارد که مجموعا بیش از ۹.۷ میلیارد بار دانلود شده اند و همچنین به ۷۴۰ هزار توسعه دهنده ثبت نام شده هم اشاره شد.

همچنین مایکروسافت برای افزایش و تقویت انگیزه توسعه دهندگان، برنامه پیوستگی که شامل ۷ درصد پورسانت برای فروش اپلیکیشن ها، بازی ها، موسیقی ها، ویدیو ها و حتی کالاهای فیزیکی که از طریق فروشگاه ویندوز فروخته می شوند، را شروع کرد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که در کنار مکانیزم خرید از استور، به زودی از ارایه اشتراک آن ها هم پشتیبانی خواهد کرد و این که یک استور برای تجارت خواهد ساخت که می تواند مجوز های دوره ای را پدید آورد.

نوشته های مایکروسافت:

برنامه پیوستگی مایکروسافت روشی برای ایجاد یک لینک به تولیدات فراهم می کند و کسب پورسانتی سخاوت مندانه برای هر فروش به همراه دارد. ثبت نام در برنامه پیوستگی سریع، آسان و رایگان است. به علاوه این که شما می توانید به ابزار و منابع دسترسی داشته باشید. همین الان عضو پیوستگی شوید، و ما ظرف ۵ روز آینده کاربرد تجارتی شما را بررسی خواهیم کرد.

علاقه مندان و کسانی که پتانسیل انجام چنین کاری را دارند، می توانند از طریق این لینک در برنامه پیوستگی عضو شوند.

دوستان قضیه از این قرار است که مایکروسافت با این روش لیتک محصولات و اپلیکیشن ها و … را در اختیار اعضای برنامه پیوستگی می گذارد و آن ها هم اقدام به بازاریابی و فروش این محصولات می کنند و مایکروسافت هم بابت هر فروشی که به واسطه این اعضا صورت می پذیرد، حدود ۷ درصد به عنوان پورسانت فروش محصول به آن ها اعطا می کند. با این اوصاف بسیاری از وبسایت ها اپلیکیشن ها و محصولات ویندوزی را تبلیغ و ترویج خواهند کرد، که راهی برای برطرف کردن تردید نسبت به پلتفرم و متقاعد کردن افکار عمومی برای استفاده از ابزار و استور ویندوز است. این حرکت نبوغ مایکروسافت را می رساند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا