▬ ویجت ساعت (Ultimate Custom Clock Widget (UCCW |اندروید ▬

.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
_______________________________________________________________________

(Ultimate Custom Clock Widget (UCCW
98.png

_______________________________________________________________________

شما با Ultimate Custom Clock Widget قادر خواهید بود براحتی و بدون سر و کله زدن با فایل های xml با بک گراند و فونت مورد نظرتان ساعت دلخواهتان را ساخته و از آن لذت ببرید. UltimateCustomClock Widget یا UCCW بهترین جایگزین برای ویجت محبوب mClock هست و با توجه به امکانات خوبش به سرعت داره در بین کاربران اندروید جا باز میکنه. کار با این ویجت با توجه به اینکه از xml استفاده نمیکنه بسیار راحت بوده و نیاز به هیچ دانش خاصی نداره. علاوه بر این بر خلاف mClockشما هیچ محدودیتی در انتخاب سایز ویجت ندارید و اسکین ها برای تمام سایزها قابل استفاده هستند.


649.jpg


قابلیت ها
  • [*=right] ادیتور ساده و راحت. [*=right] امکان انتخاب فونت دلخواه از sd-card. [*=right] قابلیت بکارگیری بکگراندها و اشکال مختلف. [*=right] نمایش اطلاعات آب و هوا. [*=right] امکان نمایش میزان باتری (battery bar) و نمایشگر هفته (week bar). [*=right] قابلیت استفاده از اسکین های آماده دیگر کاربران و امکان در اختیار قرار دادن اسکین شما به دیگران. [*=right]تنظیمات و امکانات شخصی سازی بسیار عالی. [*=right] همخوانی کامل اسکین ها با رزولوشن های مختلف و تمامی سایزهای ویجت.
طرز استفاده از اسکین ها
  1. [*=right]اول برنامه ای که لینکش در زیر هست رو دانلود کنین . [*=right] اسکین مورد نظرتان را بعد از دانلود از حالت فشرده خارج کنید. [*=right] فایل فونت را در مسیر sd-card > fonts و بقیه فایل یا فایل ها رو در مسیر sd-card > ultimatecustomclockwidget کپی کنید. [*=right](چنانچه پوشه fonts در sd-card شما وجود نداره خودتون پوشه ای با این نام در مسیر یاد شده بسازید) [*=right] ویجت Ultimate Custom Clock با سایز دلخواهتون را انتخاب کنید و با لمس ویجت وارد برنامه شوید. [*=right] با لمس دکمه منوی گوشی، منوی برنامه جلوی شما ظاهر خواهد شد. گزینه Import skins را انتخاب کنیدو در پنجره Choose Skin اسکین دلخواهتون را انتخاب و OK کنید. [*=right] در اسکین هایی که چندین رنگ مختلف بک گراند وجود داره، بعد از انتخاب گزینه Background Image آدرس بک گراند مورد نظرتان را داده و انرا انتخاب کنید.

and-roid.ir

 

پیوست ها

  • Ultimate Custom Clock Cidget_V1.2.9.apk
    1.5 مگایابت · بازدیدها: 40
آخرین ویرایش:
.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : ▬ ویجت ساعت (Ultimate Custom Clock Widget (UCCW |اندروید ▬

________________________________________________________
برای دانلود اسکین از فروم xda-developers به این لینک مراجعه کنید.
xdaLogo.png
________________________________________________________


 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا