«شب واقعه» به جاي «سفر سرخ» اكران مي شود

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از موکول شدن زمان اکران "سفر سرخ" به زمانی دیگر و نمایش عمومی "شب واقعه" خبر داد. احمد میرعلایی در این ارتباط گفت: ما علاقمندیم هر چه زودتر فیلم "سفر سرخ" حمید فرخ نژاد را اکران عمومی کنیم. برنامه ای را هم برای اکران فیلم در هفته دفاع مقدس تنظیم کرده بودیم. اما شرایطی که مدنظر ما بود مهیا نشد. همچنان برنامه اکران عمومی این فیلم را دنبال می کنیم تا بتوانیم در فرصت مناست تری آن را به نمایش عمومی بگذاریم.
به گزارش مهر، وی درباره اکران "شب واقعه" عنوان کرد: این فیلم را تا چند روز آینده با برنامه ریزی های انجام شده در گروه سینمایی آزاد اکران عمومی خواهیم کرد. سینماهای نمایش دهنده "شب واقعه" به زودی اعلام خواهد شد.
حبیب دهقان نسب، غزل صارمی، صادق صفایی، برزو ارجمند و احمد کاوری بازیگران "سفر سرخ" اولین ساخته سینمایی حمید فرخ نژاد هستند. این فیلم در بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و جوایزی را از آن خود کرد.
فیلم سینمایی "شب واقعه" با بازی حمید فرخ نژاد، لادن مستوفی، باران کوثری، حبیب دهقان نسب و... در جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر روی پرده رفت. این فیلم داستان دریا قلی سورانی مردی است که در روزهای آغاز جنگ تحمیلی تلاش می کند مقابل نیروهای عراقی بایستد.
منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100855002012
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا