احتمال عرضه نسخه بتای ویندوز 8 در هفته جاری

killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
احتمال عرضه نسخه بتای ویندوز 8 در هفته جاری


برخی منابع نزدیک به مایکروسافت می گویند احتمال دارد که این شرکت نسخه بتای ویندوز 8 را طی روزهای آینده در دسترس علاقه مندان قرار دهد.

مایکروسافت اولین بار نسخه ای از این ویندوز را در تاریخ اول ژوئن به طور آزمایشی در معرض دید علاقه مندان قرارداد. تغییر کامل رابط کاربری، لمسی شدن و حذف موشواره و صفحه کلید از جمله ویژگی های این سیستم عامل است.

قرار است تا پایان هفته کنفرانسی موسوم به BUILD در شهر Anaheim برگزار شود و برخی برنامه نویسان حرفه ای بتوانند از نزدیک از امکانات و مزایای ویندوز 8 بهره مند شوند و آن را در عمل به کار بگیرند.

از جمله دیگر مزایای این ویندوز که مورد توجه کاربران قرار گرفته ارتقای پشتیبانی از JavaScript و HTML5، افزوده شدن دهها برنامه نرم افزاری سبک با کارآیی بالا، عرضه مرورگر اینترنتی Internet Explorer 10، افزایش امکان بهره مندی از خدمات کلود و چند مزیت امنیتی دیگر است.

در حالی که هنوز زمان دقیق عرضه ویندوز 8 مشخص نشده برخی منابع می گویند این محصول در سال 2012 میلادی در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.​

 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا