اخبار کوتاه از استقلال

ArasH--h.p

ArasH--h.p

کاربر تالار
کاربر تالار
به نقل از سايت باشگاه استقلال، ظهر دیروز و در دفتر مديرعامل باشگاه استقلال، جلسهاي با حضور مديرعامل، سرمربي و معاون باشگاه برگزار شد.

در اين جلسه که با حضور فتحاللهزاده، امير قلعهنويي و علي اميري انجام گرفت، در خصوص برنامهريزي سفر تيم به تايلند براي ديدار مقابل بوريرام و همينطور راهکارهاي هماهنگي بعد از بازي مقابل بوريرام در صورت صعود تيم به مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا براي رويارويي با نماينده کره يا عربستان بحث و بررسيهاي لازم صورت گرفت.

همچنين در نشستي که ظهر دیروز در دفتر مديرعامل استقلال برگزار شد، مقرر گرديد تا باشگاه استقلال با تنظيم و ارسال نامهاي به فدراسيون فوتبال، خواستار مساعدت فدراسيون با تيم استقلال به عنوان نماينده باشگاهي ايران در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا شود. با توجه به همزماني اردوي تيم ملي و برنامههاي بينالمللي استقلال که براي ديدار با بوريرام خود را آماده ميکند، باشگاه استقلال خواستار مساعدت فدراسيون فوتبال و تيمملي شده است، تا در ليگ آسيا، با استفاده از فرصت زماني پيش آمده و با حضور تمامي نفرات خود از جمله مليپوشانش، به حداکثر قدرت تيمي خود دست يابد. مسلما استقلال با کسب موفقيت در ليگ آسيا ميتواند مليپوشانش را آمادهتر روانه اردوهاي آمادهسازي تيم ملي کند.

ديدار تيم هاي استقلال و راه آهن امروز ( یکشنبه ) ساعت 19:10 در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا