اساسین این بار در انقلاب امریکا

  • شروع کننده موضوع Java.Her
  • تاریخ شروع
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
نوشته ای از : GERMANY21


تاریخ را فاتحان نوشتند ...
اساسین کرید (کیش قاتل)یکی از بزرگترین و امروز به جرات یک از بهترین بازی ها از همه جهات است.
اسسین کرید3 داستان 30 سال از زندگی رادون هاکی دون که اکثرا او را با نام کارنر کنوی(Connor Kenway ) می شناسند را روایت میکند ولی نبرد بی پایان تمپلارها(فراماسونها) و اسسین ها این بار با انقلاب امریکا گره خورده است. کانر که که یک سرخ پوست دو رگه است و خانواده خویش را در حمله ارتش بریتانیا از دست میدهد این بار در صدد انتقام باز میگردد ...
این قسمت از بازی اسسسین کرید ویژگی های بسیاری را به همراه دارد که از مهمترین آنها میتوان به امکان مبارزه همزمان با دو اسلحه انتخابی اشاره کرد ، شاید نکته بسیار جذاب دیگر تیرو کمان اجدادی کانر باشد که بسیار کارآمد تر از cross bow گران قیمت اتزیو است . مصارف گوناگونی مثل شکار هم دارد ! بله شکار حیوانات اشتباه نمیکنید این هم یکی دیگر از ابتکارات جدید است شما در ازای شکار حیوانات و فروش آنها میتوانید پول یا چیزهای دیگر دریافت کنید.


621797_20120604_790screen005.jpg
کانر چنگک گیر انداز مخصوص و کاملا منحصر به فردی موسوم به dart rope دارد که امکان آویزان کردن دشمن از درختان را میدهد، بهتر است در مورد درختان صحبت کنم کانر امکان بالا رفتن و حرکت آسان روی درختان را بدون هیچ نقصی دارد و امکان اسسینیت که در گذشته تنها با خنجر مخفی ممکن بود اکنون با تمامی سلاح ها حتی با خنجر تفنگ های بریتانیایی و تبر و.. ممکن است اینها همه امکانات جذاب فاش شده ای اند که ما را امیدوار میکند.

بگذریم ،مهمترین عنصر اسسین کرید همیشه محیط آن بوده که با زیبایی و جزییات هرجه تمام تر و تاثیر گذاری هرجه بیشتر دراین سری کامل شده است ، امکان سواری با اسب دوباره فراهم شده آن هم به این علت است که محیط بازی این بار بسیار وسیع تر از رم (1.5 برابر) میباشد ، تاثیر گذاری محیط را شاید برای اولین دفعات به خوبی حس خواهیم کرد محیط برفی بعضی مراحل سرعت کانر را کند خواهد کرد و ما را مجبور میکند با پرش از درختان به زیبایی هرچه تمام تر مسیرمان را طی کنیم .
نکته جالب این است که همان طور که مسئولان یوبی سافت وعده داده بودند تمامی انیمیشن ها و مکانیک های بازی دوباه ساخته شده به گونه ای که در کمتر بازی میتوان بازی به این روانی را مشاهده کرد به طوری که باید تمامی اشکالات جزیی اتزیو در حرکتش مثل عبور پایش از دنباله لباسش را به کلی فراموش کنید .
صحنه های مبارزه گروهی با ارتش انگلستان نیز درخور توجه است ممکن است در صحنه نبرد ناگهان خودتان را دسته ای هزا نفری از سربازان مواجه ببینید که بایدهدف خودتان را ا بین آنها ازپا در آورید ؛ پنهان شدن در خانه ها ، مبارزه با گرگها ،استفاده از تفنگ سربازان دشمن ، اسسینیت در حین حرکت ، تفنگ به روز (برای همان دوران)، حذف مراحل برجیا (قلعه تمپلارها) که شاید از نکات منفی بود تنها بخشی از اسسین کرید 3 بود
اطمینان من بر این است که بی شک اساسین کرید بهترین باز سال 2012 است و هر سه پلتفرم باید در انتظار این شاهکار باشند که در 30 اکتبر 2012 یا 9 آبان 91 عرضه خواهد شد .

621796_20120323_790screen003.jpg621796_20120302_790screen005.jpg621796_20120302_790screen003.jpg621797_20120604_790screen001.jpg


منبع: ,game spot دنیای بازی
 
آخرین ویرایش:
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : اساسین این بار در انقلاب امریکا

اینم تریلر این بازی شاید باور نکنید ولی گیم پلی این بازی حتی از تریلرش هم بهتره:assassins creed 3

از همین جا این وعده را به پرشین بکس میدهم که از این به بعد نقد های کاملی روی بازی های بزرگ داشته باشیم که با ac3 اینکار رو آغاز کردیم .




لینک دانلود خود بازی هم بزار
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : اساسین این بار در انقلاب امریکا

اینم تریلر این بازی شاید باور نکنید ولی گیم پلی این بازی حتی از تریلرش هم بهتره:assassins creed 3

از همین جا این وعده را به پرشین بکس میدهم که از این به بعد نقد های کاملی روی بازی های بزرگ داشته باشیم که با ac3 اینکار رو آغاز کردیم .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا