استمداد آمریکایی ها از ناظران بین المللی برای جلوگیری از تقلب در انتخابات آمریکا

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
8 گروه حقوق مدنی در آمریکا از سازمان امنیت و همکاری اروپا (osce) درخواست کمک کردند و ابراز نگرانی کردند که میلیون ها آمریکایی طبق قانون جدید هویتی نمی توانند در انتخابات ریاست جمهوری 2012 آمریکا شرکت کنند.


گروههای حقوق مدنی آمریکا که شامل انجمن ملی پیشرفت رنگین پوستان (naacp) آمریکا نیز می شود از سازمان امنیت و همکاری اروپا درخواست کمک کردند تا بر انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا نظارت داشته باشند.


سازمان امنیت و همکاری اروپا که نماینده 56 کشور اروپایی، آسیای مرکزی و آمریکای شمالی است، احتمالاً اطلاعات را به تیم ناظران خود که بر انتخابات 40 کشور نظارت دارند، منتقل خواهد کرد.


ناظران شامل 13 کارشناس بین المللی که در واشنگن مستقر هستند و 44 ناظر از 23 کشور دیگر می شود.


گروههای حقوق مدنی آمریکا نگران هستند که آمریکایی های جوان، میانسال، فقیر یا آمریکایی هایی که اقلیت نژادی را تشکیل می دهند نتوانند به واسطه قوانین جدید هویتی رأی دهندگان در 17 ایالت آمریکا در انتخابات شرکت کنند.


مطالعه دانشگاه شیکاگو و واشنگتن نشان می دهد طبق قانون جدید هویتی در آمریکا حدود 700 هزار نفر از اقلیت های آمریکا که زیر 30 سال سن دارند، فاقد شرایط شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا هستند.


گروههای حقوق بشری همچنین ابراز نگرانی کردند که قوانین جدید هویتی رأی دهنگان، مانع از شرکت معلولین و زنان در 17 ایالت آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا می شود. ایالاتی که از این قانون جدید ابراز نگرانی کرده اند و این قانون در برگیرنده آنها می شود، شامل «پنسیلوانیا»، «اوهایو»، «فلوریدا»، «تگزاس» و «ویسکانسین» می شود و گروههای حقوق مدنی از ناظران بین المللی درخواست کرده اند تا به این ایالات اعزام شوند.


طبق گزارش مرکز عدالت برنان دانشگاه نیویورک، قانون بحث برانگیز هویتی در آمریکا، منجر می شود تا 11 درصد از واجدان شرایط شرکت در انتخابات آمریکا، نتوانند در انتخابات 6 نوامبر 2012 آمریکا در سراسر 10 ایالت آمریکا شرکت کنند.


ایالات آمریکا با قانون جدید هویتی این کشور در مجموع 127 رأی انتخاباتی دارد که تقریباً نیمی از 270 رأی انتخاباتی که برای پیروزی در انتخابات لازم است را تشکیل می دهند و مرکز برنان نتیجه گیری کرده است که اگر این قانون مانع از حضور این تعداد آمریکایی در انتخابات شود، تأثیر بزرگی بر نتیجه انتخابات برجای خواهد ماند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا