انتقال قرضی ویویانو به آرسنال

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
312821_heroa-1.jpg



دروازه بان پالرمو با قراردادی قرضی به آرسنال پیوسته است


سایت گل- سران باشگاه آرسنال موفق شدند تا با انتقالی قرضی امیلیانو ویویانو دروازه بان پالرمو را به خدمت بگیرند.
این دروازه بان ایتالیایی صبح روز دوشنبه در لندن تست های پزشکی را پشت سرگذاشت و با سران باشگاه آرسنال برای انتقال به این تیم به توافق رسید. در قرارداد او این بند وجود دارد که سران باشگاه آرسنال می توانند در پایان فصل او را خریداری کنند و پیوستن او به رختکن امیریتس رقابت حساسی میان او و اشچسنی ایجاد خواهد کرد.
این دروازه بان ایتالیایی در فصل 3-2012 هم به صورت قرضی در فیورنتینا بازی می کرد. سران باشگاه پالرمو در وب سایت رسمی شان این خبر را اعلام کردند و به این نکته اشاره کردند که این دروازه بان ایتالیایی با قراردادی قرضی به آرسنال منتقل شده دراین قرارداد ذکر شده که سران باشگاه انگلیسی درپایان فصل حق خریداری او را دارند.
سران باشگاه آرسنال در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی نیز با پرداخت 47 میلیون یورو مسعوت اوزیل را به خدمت گرفتند. اوزیل قراردادی 5 ساله را با آرسنال به امضا رساند. آرسن ونگرتمایل زیادی داشت تا دمبا با را نیز به صورت قرضی از چلسی به خدمت بگیرد ولی سران چلسی برای این انتقال رقم 2.3 میلیون یورو درخواست کردند و همین باعث کنسل شدن این انتقال شد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا