ايران3پله در رده بندي فيفا صعود کرد

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی اعلام شده از سوی فیفا سه پله صعود کرد و این در حالی است که اسپانیا بار دیگر به صدر فوتبال جهان بازگشت.به گزارش مهر، فوتبال ایران با سه پله صعود نسبت به رده بندی ماه گذشته با 576 امتیاز در رده پنجاهم تیم های جهان قرار گرفته است.

ژاپن همچون ماه های گذشته با 924 امتیاز برترین تیم آسیایی است و تیم های استرالیا (882 امتیاز) و کره جنوبی (749 امتیاز) در رده های دوم و سوم رده بندی تیم های آسیایی قرار دارند. ایران در آسیا چهارم است.

برپایه گزارش سایت فیفا، اسپانیا که ماه گذشته پس از مدت های طولانی جای خود را به هلند در صدر رده بندی داده بود بار دیگر با 1065 امتیاز به جایگاه پیشین خود بازگشت.

هلند با 1571 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و آلمان (1290)، اروگوئه (1184) و پرتغال (1158) در رده های سوم تا پنجم رده بندی قرار دارند. ایتالیا، برزیل ، انگلستان، کرواسی و آرژانتین نیز رده های ششم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.

منبع : http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100854725001
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا